poniedziałek, 3 października 2016

1 fotowyzwanie październikowe

Kochani nie co spóźnione wyzwanie
(wybaczcie ale trochę zabiegana jestem).

Ale do rzeczy czyli nowe wyzwania:

Temat 1. Kolory jesieni

Temat 2. Buty

Temat 3. Babskie gadżety

Kochani na wasze fotki czekam do 15 października,
przesyłajcie je na adres:

witaminka24@interia.pl

mile widziane będą Wasze propozycje wyzwań.

A teraz moje ulubione fotki,
wybrane z ulubionych czyli wszystkich:

Jeśli chodzi o książki, dla mnie jedna książka to za mało,
ale stosik to już coś. Może być taki przysłany przez Bożenkę Starzak:


W zdjęciach liściowych wybrałam to,
które uważam za najbardziej artystyczne ze względu na światło.
Zdjęcie Magdaleny Małkowskiej:


A na koniec torebka.
Wszystkie fajne, ale w jednej mieszka mysza.
W tej od Małgosi X:


zapraszam do zabawy
i pozdrawiam

witaminka

5 komentarzy:

  1. Agatko! Gratulacje dla wyróżnionych,A Ja Przegapiłam, Nowe tematy są ciekawe - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie:))Moim absolutnym faworytem też było zdjęcie liści Magdaleny właśnie przez piękne światło:))))Fajne tematy:))a już się bałam,że zrezygnowałaś z fotowyzwania:))a to fajna zabawa:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie zrezygnowałam, zabawa trwa póki są chętni :) a na razie fotki napływają więc jest super :)

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo :) Jest mi bardzo miło tym bardziej, że z moim aparatem staram się nie rozstawać :) Gratuluję innym wyróżnionym :) Przyznam, że ta słodka mordka wystająca z torebki też zwróciła moją uwagę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, dziękuję za wyróżnienie w imieniu swoim i szczurka:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń