poniedziałek, 15 lutego 2016

Podsumowanie pierwszego fotowyzwania lutowego i nowe tematy

Witajcie Kochani :)

bardzo mi miło, że razem ze mną
bawicie się w wyzwania fotograficzne.

Czas na nowe tematy lutowe:

1. Serce
2. Zwierzątko domowe
3. Żółty

Kochani tematy możecie interpretować jak chcecie,
wszystko zależy od waszej inwencji twórczej.
Na wasze zdjęcia, w ilości dowolnej, czekam do końca lutego.
Przysyłajcie je na adres:
witaminka24@interia.pl

A teraz czas na zdjęcia,
z poprzedniego wyzwania,
które spodobały mi się szczególnie
z rożnych względów:

1. Na niebie

W tej kategorii spodobały mi się dwa zdjęcia,
a właściwie zdjęcie i kolaż:

Widok z samolotu autorstwa Elżusi


Kolażyk autorstwa Mici


2. Słodycze

W tej kategorii też będą dwa zdjęcia,
jako że część zdjęć przedstawiała słodycze jadalne, a część niejadalne.

Nabrałam ochoty na ciasteczka, jak Danusia pochwaliła się swoimi, o takimi:


Strasznie mi się spodobał cukierek Elżusi:


3. Czerwone

Z kolorem czerwonym miałam problem,
bo wszystkie zdjęcia mi się podobają.
Ale myślę, że najbardziej czerwony jest
zachód słońca nadesłany przez Adrianne


Kochani jeśli macie propozycje własnych tematów fotograficznych
piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam
witaminka

3 komentarze:

  1. Wspaniałe foteczki i moje skromne ciacha też się znalazły na nich.
    Agatko temat kolejny prościzna,bankowo coś podrzucę .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Agatko cieszę się że podobają moje chmurki na niebie ledwo udało mi się je złapać. A kolaż zrobiłam bo nie wiedziałam,które ujęcie wybrać. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń