poniedziałek, 1 lutego 2016

Pierwsze fotowyzwanie lutowe

Witajcie Kochani :)

Nadszedł czas podania tematów 
fotowyzwania lutowego.

Ale najpierw dziękuję wszystkim,
którzy bawią się razem ze mną w fotografowanie.
I zapraszam wszystkich chętnych do zabawy.

A teraz tematy:

SŁODYCZE

NA NIEBIE

CZERWONY

Kochani tematy możecie interpretować dowolnie
i przesyłajcie tyle fotek na ile macie ochotę.
Im więcej tym lepiej.

Zdjęcia przysyłajcie na adres:
witaminka24@interia.pl
do 14.02.

I jeszcze banerek:




A teraz foteczki, które postanowiłam wyróżnić.
Wybór jest jak najbardziej subiektywny.

W temacie zimowym moje serce podbił
psi zaprzęg 
(fotka zrobiona podczas wyprawy na Spitsbergen)


W kwestii roagrzewajek wybrałam 
zdjęcie Amaretto z płonącym niebem:


Jeśli chodzi o temat niebieski 
najbardziej spodobał mi się ptak w locie Mateusza Olkusnika:


Kochani to już wszystko na dzisiaj.
Pozdrawiam
witaminka


13 komentarzy:

  1. Świetna zabawa, ubolewam, że nie zdążyłam w styczniu. Może teraz, ale nie obiecuję :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana jak się uda to dołączaj, przymusu nie ma:)

      Usuń
  2. A do kiedy można fotki wysyłać? Bo się tego nie doszukałam w poście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana faktycznie zapomniałam napisać, wyzwanie trwa do 14 lutego i do walentynek można przysyłać foteczki. Galeria bedzie opublikowana 12-13.02. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratuluje wyróżnionym :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko jakoś w styczniu nie zdążyłam z wieloma zabawami i sprawami,ale na luty z ogromną chęcią się piszę ,jeśli tylko można .
    Rozumiem ,że są te 3 tematy do wyboru ,a interpretacja ich własna .
    Pomyślę ,zobaczę co da się zrobić .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Danusiu, wybierasz te tematy, które ci pasują, możma oczywiście zrobić fotki na wszystkie 3 tematy, a ilość zdjęć na każdy z tematów dowolna. Jak zdążysz cos fotnąć to zapraszam Pozdrawiam

      Usuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie zdjęcia Marcina,a płonące niebo jest niesamowite.Fajna zabawa ,można oglądać ciekawe zdjęcia.Już mam naszykowane na lutowe wyzwanie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć czy doszła może moja kartka w zabawie nietypowe święta u Lidki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana dostałam karteczkę, po prostu nie zdążyłam się jeszcze pochwalić na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok :) ciesze się, zawsze mam obawy jak coś idzie listem zwykłym... a koperta z trudem weszła do skrzynki, więc zastanawiałam się czy gdzieś nie utknęła, pozdrawiam

      Usuń