poniedziałek, 1 lutego 2016

Lutowe wyzwanie kwiatowe

Witajcie Kochani :)

czas przedstawić nową inspirację 
kwiatowego wyzwania.

Kwiatowego króla/królową tego miesiąca
wybrała dla nas

Inspiracja lutego jest:

KROKUS


Kochani krokusiki występują w różnych kolorach,
toteż gama kolorystyczna na ten miesiąc jest dość szeroka.


A teraz kilka inspiracji internetowych:




Kochani jak zwykle możecie się inspirować samym kwiatkiem, jak i jego kolorami,
technika prac dowolna i możecie dodawać tyle prac ile chcecie.

Zapraszam serdecznie do zabawy.
Pozdrawiam
witaminka



27 komentarzy:

  1. W tym miesiącu pełna mobilizacja i postaram się dołączyć do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O miło mi Agatko, że mogłam wybrać kwiatuszka na luty :-)
    Czas zabrać się za wykonanie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki fajny kwiatek, od razu tak wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko anturium odpuściłam, tu też nie wiem czy dam radę, ale zapisałam sobie wytyczne i się zobaczy co w trawie zapiszczy.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz postaram się wykonać zadanie wcześniej
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten czas, kiedy one zaczynają kwitnąć- pachnie świeżą ziemią... Piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wiosenny kwiatek jako inspiracja super pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja postaram się dołączyć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super wyzwanie i motywacja do zrobienia kolejnej nowosci. Oczywiście się zapisuje. Banerek dodam jak będę na laptopie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na to czekałam, uwielbiam krokusy i kolor i zapach i w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne krokusy :) jak je zrobiłaś?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie robiłam ich, fotkę pożyczyłam z internetu, żeby kolorki pokazać:)

      Usuń
    2. Myślałam, że zdjęcie bezpośrednio pod banerkiem jest Twoje :). Zaczęłam robić krokusy z bibuły, bardzo podobne do tych pod banerem i miałam nadzieję, że dasz mi jakieś wskazówki, myślę o dołączeniu się do zabawy :)

      Usuń
  12. Chętnie spróbuje swoich sił z krokusem.)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co mi tam :D skorzystam z możliwości wstawienia tylu prac, ile chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko zajrzyj, czy może być krokusi w karteczce, bo nie mam pomysłu? jak coś, to mnie wykasuje:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko- zobacz, czy może być- dałam krokusika do karteczki. jak coś, to mnie wykasuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko udało mi się w końcu ;-). Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, za późno wpadłam. W przyszłym miesiącu postaram się dołączyć
    juoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wyzwanie trwa do końca miesiąca, mozesz jeszcze dołączyć:)

      Usuń
  18. No, tym razem się wyrobiłam. Teraz jeszcze pozostało mi fotkę zrobić i post napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja dołączam do wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią dołączę, jeśli mogę :-) Mam nadzieję, że tak i że zdążę na czas! Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeszcze jest chwilka , więc zawsze możesz dołączyć:)

      Usuń
  21. Miałam zupełnie inny pomysł, ale rzeczywistość nie pozwoliła go zrealizować:( Doba jest co najmniej o połowę za krótka... Mam nadzieję, że zaakceptujesz moje wariackie papiery;) A w czwartek będę w Przemyślu;)

    OdpowiedzUsuń