sobota, 6 lutego 2016

Niespodzianki imieninowe

Witajcie Kochani:)

wczoraj miałam imieninki
i spotkało mnie kilka niespodzianek :)

Pierwszą  niespodziankę dostałam od 
Basi ze świata według  Basi,
karteczkę i śliczna sówkę na magnesiku.


Basienko dziękuję :)

Od Amaretto dostałam
cudny długopisik z imieniem:


A od szkolnej koleżanki Dorotki
sówkowe guziczki i pączuś:)




I jeszcze wirtualne kwiatuszki od Marzenki i p. Krysi:


Kochani bardzo bardzo dziękuję za pamięć.
A wszystkim Agatom i Dorotom życzę wszystkiego najlepszego:)

Pozdrawiam Agata

10 komentarzy:

  1. Spóźnione ale szczere życzenia imieninowe.Piękne prezenciki otrzymałaś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia ślę :):)
    A że lubisz sówki to widać ,prezenty dobrane tematycznie i co tu pisać więcej - urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki I nawzajem :) Śliczne prezenciki otrzymalas:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko najlepsze życzenia imieninowe, dużo zdrówka, pogody ducha i nieustającej Weny twórczej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko- spóźnione, ale najlepsze życzenia!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro tak, to i ode mnie przyjmij skromne "Wszystkiego najlepszego" Agatko <3 upominki urocze :) Pozdrawiam cieplutko życząc bezchmurnego nieba nad głową nawet wtedy, gdy niebo pokryte jest chmurami :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych Imieninek!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kochana to wszystkiego najlepszego Ci życzę na te imieninki :)
    Prezenciki świetne, najfajniejsze jednak te z sówkami magnesik i guziczki :) Tego donata też jadłam, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego i super prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tak haniebnie spóźnione ale bardzo szczere życzenia przesyłam wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń