środa, 1 listopada 2017

I fotowyzwanie listopada

Witajcie Kochani :)

Już listopad i coraz zimniej (brrr...)

A ja mam dla Was nowe tematy fotograficzne:

Temat 1: CZYTAM
Temat 2. NA STOLE
Temat 3. FIOLETOWE

Łatwizna, prawda? :)

Zdjęcia w ilości nieograniczonej przysyłajcie na adres:

witaminka24@interia.pl

do 15 listopada.


A teraz podsumowanie października.
W temacie jesiennym wybrałam to zdjęcie Basi Pawlak:


Prawdziwa złota jesień.

Temat "W dłoniach" był chyba najtrudniejszy do realizacji.
Ja oczywiście wybrałam zdjęcie z sówką (cha ta moja obsesja)
od Bożenki Starzak:


A w temacie smakołyków nie wybrałam jednego zdjęcia,
bo zjadłabym wszystko, taki ze mnie łasuch.

Acha jeszcze zdjęcie, które najbardziej spodobało się Bożence
mojego autorstwa:


Kochani zapraszam do zabawy
i pozdrawiam

witaminka

1 komentarz:

  1. dziękuję Agatko za zdrowe podejście do wyzwania i uznania mojego wyróżnienia Twojego zdjęcia:)))uważam ,że bardzo zasługujesz na nagrodę:)))i oczywiście dziękuję za uznanie:)))
    też uważam ,że zdjęcie z sową jest mega:)))sowa ma na imię Frida:)i była zaprzyjaźniona:)))w rodzinie mojej blogowej przyjaciółki:))

    OdpowiedzUsuń