piątek, 18 września 2015

Zapytanie i prośba :)

Kochani moi :)

potrzebuję pomocy
własnie dzisiaj się dowiedziałam,
że na zajęciach będziemy robić kartki z suszonymi kwiatkami na ocenę, a ja niestety nie posiadam takich ususzonych kwiatków.
Troszkę uzbierałam i się suszą, no ale tych letnich już nie ma.
Może ktos wie gdzie w sieci można takie roślinki kupić
(szukałam i są suszone kwiaty, ale nie na płasko).
Może ktoś nasuszył wcześniej większa ilość i może się podzielić
(może jakaś wymianka).
Kochani liczę na waszą pomoc i rady. 

Pozdrawiam serdecznie 
witaminka

9 komentarzy:

  1. Beatko, suszonych nie mam, ale łatwo mozesz ususzyć. Zbierasz płatki, kwiatki, listki czy co chcesz, wkładasz między dwie białe kartki i prasujesz tak długo aż wyparuje z nich woda. To sposób na błyskawiczne suszenie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Aniu nie pomyślałam o żelazku, moje roślinki susza sie w książce. Tak że, dziękuję za podpowiedź, zaraz jutro sobie poprasuję.

      Usuń
    2. Agatko, przepraszam za zmianę imienia;)

      Usuń
    3. Popieram ,żelazko pomoże tak na szybko.
      Niestety Agatko z suszone mam tylko w 3d,także tym razem nie pomogę .Chyba ,że młoda ma gdzieś w swoich księgach,ale to sprawdzę jak do domu wróci.
      Trzymaj się :)

      Usuń
  2. niestety nie posiadam suszonych kwiatów, ale allegro jest kopalnią i skarbnicą dziwnych rzeczy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj własnie szukałam na Allegro i nie znalazłam takich suszonych na płasko :) ale nie szkodzi jutro będę prasować roślinki, więc kilka będę mieć.

      Usuń
  3. Oj ja niesteyty nie suszę, więc nie pomogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnam gdzieś mieć, ale jak skleroza puści, bo nie umiem teraz wymyślić- tyle tych książek w trzech miejscach :p Poszperam

    OdpowiedzUsuń