czwartek, 14 lipca 2016

Notes w morskim klimacie

Witajcie Kochani :)

jako że, sa wakacje, a wakacje kojarzą mi się z morzem, 
poczyniłam okładkę do notesu.
W roli głównej koniki morskie 
(grafikę znalazłam kiedyś w sieci)



Bazę dla notesy stanowi zwykły ekozeszyt 
z chińskiego marketu.
Okładkę pomalowałam farbami i podkleiłam gazą, 
na to przykleiłam grafikę z konikami morskimi.
Całość przyozdobiłam koronkami, muszelkami, perełkami i kokardką ze sznurka.

Jako że, okładka jest typowo morska
zgłaszam notes na wyzwanie na blogu D.I.Y>


Pozdrawiam serdecznie

witaminka

22 komentarze:

  1. Agatko, Twoje pomysły są świetne. Notes jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, wspaniały morski notesik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, wyszło bardzo morsko, ja sama planuję ozdobić jakiś notes, z Twojego opisu wynika, że wcale nie jest to takie trudne, jak się może wydawać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana spróbuj a przekonasz się, że to jest łatwe i przyjemne, chociaż ja zanim sobie ozdobie jakąś okładkę, to szukam inspiracji w sieci, jak się naoglądam rożnych okładek, to dopiero wtedy sama coisik tworzę :)

      Usuń
  4. Agatko, wyszedł CI fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny notes!Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny jest ten notesik i wpasował się jak ulała w zabawę u Hubki38 , w tym miesiąc tematem jest morza szum i gaza - może dorzucisz ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko- idealnie na moje wyzwanie- jeśli chcesz, to zgłoś:-D piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dla Ciebie przygotuję coś innego, bo notes zgłosiłam na wyzwanie na D.I.Y., a tam nie wolno łączyć zaaw :(

      Usuń
  8. Agatko! Bardzo ładny Notesik. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię ozdabiać takie perełki :* zrobiłam sobie zapas w biednejromce :))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny notesik, morskie klimaty, bardzo na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na ozdobienie notesu! Dziękuję za udział w wyzwaniu D.I.Y. czyli zrób to sam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny notesik! Teraz można w nim zapisać morskie opowieści :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY - życzę powodzenia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł i wykonanie

    Dziękuję za zabawę z D.I.Y.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje za udział w DIY cudny notesik

    OdpowiedzUsuń