środa, 13 lipca 2016

I fotowyzwanie lipcowe - galeria

Kochani czas na pokazanie zdjęć jakie nadeszły 
na fotowyzwanie lipcowe,
jak zawsze są trzy kategorie tematyczne:

1. Morskie opowieści






Kryszu





2. Ławka

Majalena




Bożena Starzak


Kryszu




witaminka


3. Błękit:

Majalena



Bożena Starzak


Adrianna Bartnik


Kryszu




witaminka



Kochani nadal możecie przysyłać fotki na fotowyzwanie,
czekam na nie do dnia swoich urodzin czyli 15 lipca (do północy).
Przysyłajcie je na adres:

witaminka24@interia.pl

Pozdrawiam
witaminka

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle z wielką uwagą obejrzałam galerię pięknych zdjęć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Wszystkie zdjęcia są cudowne - pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mamy zdolne koleżanki:))wszystkie zdjęcia superowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie dodałaś moich zdjęć. Ale galeria piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż sprawdziłam poczte i wysłałam Ci 8 lipca.
    Ps.spóźnione ale serdeczne życzenia urodzinowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu jak mi przykro, że ich nie opublikowałam od razu, myslałam że, tym razem nie bierzesz udziału w wyzwaniu, ale poszukałam na poczcie i znalazłam Twoje zdjęcia w spamie, nie wiem dlaczego sie tam znalazły. Kochana jeszcze raz przepraszam, zdjecia juz oczywiście dodałam do galerii i do podsumowania.
      PS. bardzo dziekuję za zyczenia :)

      Usuń
    2. ps. jedno zdjęcie mi się chyba nie otwiera

      Usuń