sobota, 16 lipca 2016

II fotowyzwanie lipcowe

Witajcie Kochani :)

czas podąć nowe fotograficzne tematy:

1. OWOCE LATA
2. NA OCHŁODĘ
3. DOWOLNY KOLOR 
(przynajmniej 50% wybranego koloru na zdjęciu)



Kochani mam nadzieję że, tematy Wam się spodobają.
Zdjęcia nadsyłajcie do końca lipca na adres:

witaminka 24@interia.pl

A teraz ulubione fotki:

W kategorii morze zauroczył mnie widoczek
nadesłany przez Kryszu


W temacie ławeczki chętnie posiedziałabym na tej 
przysłanej przez Bożenkę Starzak:


W kategorii błękitnej spodobał mi się
obrazek z pieskami nadesłany przez Kryszu:


oraz ten prześliczny domek, którego zdjęcie przysłała Majalena:




Kochani wszystkie fotki sa cudne i uwielbiam je oglądać.
Czekam na waszą fotograficzną interpretację nowych tematów.

Pozdrawiam
witaminka

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:)dziękuję za wyróżnienie:))tym razem nie pobawię się z Wami bo wyjeżdżam i nie ma mnie do końca miesiąca:))ale temat świetny i aż mi żal:))))miłej zabawy Wam życzę i do przyszłego miesiąca:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana spokojne nadrobisz w późniejszych wyzwaniach, pewnie na wyjeździe zrobisz mnóstwo świetnych fotek, miłego odpoczynku i ładnej pogody Ci zyczę :) Buziam

      Usuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyń - dla Krysi podwójne:)
    Pozdrawiam, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu! Serdecznie Ci Dziękuję za Gratulacje - Pozdrawiam Cię cieplutko

      Usuń
  3. Agatko! Bardzo Serdecznie ci Dziękuję za wyróżnienie aż dwóch moich zdjęć,Jesteś Kochana, I sprawiłaś mi wielką radość. Oczywiście bawię się dalej. Pozdrawiam Cię cieplutko i miłej Niedzieli Ci życzę

    OdpowiedzUsuń