piątek, 1 lipca 2016

I fotowyzwanie lipcowe

Witajcie Kochani w ten gorący czas:)

Mamy lipiec, a co za tym idzie 
nowe tematy fotograficzne,
tym razem ich autorką jest 


A oto tematy:

1. MORSKIE OPOWIEŚCI
(czyli wszystko co wiąże się z morzem)
2. ŁAWKA
3. BŁĘKIT
(wszystko co błękitne)

Kochani zdjęcia w ilości nieograniczonej przysyłajcie na adres:

witaminka24@interia.pl

Czekam tez na propozycje tematów, z którymi
chcielibyście się zmierzyć.

Galeria ze zdjęciami będzie opublikowana ok. 13 lipca.


A teraz część dla mnie najtrudniejsza - wyróżnienia.
Wszystkie fotki mi sie podobają, ale wreszcie wybrałam:

W kategorii PANORAMA zjecie Bożenki Starzak z okularami:


oraz okienko Ani Rychel:


W temacie ZACHÓD SŁOŃCA 
wybrałam zdjęcie Ani Rychel,
a wybór był naprawdę trudny:


I wreszcie nasze DOMOWE PUPILKI
Tutaj miałam nie lada problem, bo ja to kociara jestem raczej,
a tu proszę moje serce zdobył psiak 
miedzy innymi tym zdjęciem autorstwa Kryszu:


Kochani zapraszam do zmierzenia się z nowymi tematami.

Pozdrawiam
witaminka

7 komentarzy:

  1. Agatko! Dziękuje w imieniu psiaka za wyróżnienie :-) wszystkie zdjęcia są wspaniałe.Czas teraz na nowe zdjęcia - Pozdrawiam Cię serdecznie i miłego Weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, bardzo fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie:))naprawdę masz pod górkę,bo dziewczynki robią takie fantastyczne zdjęcia,że ja bym nie potrafiła wybrać jednego:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ten zapatrzony piesek faktycznie urzeka...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś się wymyśli, fajne tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, moja słodka psinka została wyróżniona, jak miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super fotki wybrałaś. Pozdrawiam i ciekawa jestem zdjęć jakie tym razem podeślą uczestnicy zabawy.

    OdpowiedzUsuń