piątek, 1 lipca 2016

Kwiatowe wyzwanie na lipiec

Witajcie Kochani :)

własnie zaczęły się wakacje,
ale mam nadzieję że,
to nie przeszkodzi Wam w zięciu udziału w wyzwaniu.

Tym razem inspiracja
łatwa i przyjemna.

Królowa wszystkich kwiatów:

RÓŻA


A oto przykładowe prace z sieci:


Linki do prac z kolażyka:

Kochani niecierpliwie czekam na wasze prace,
możecie ich zgłosić dowolna ilość.
Ps. Przypominam że, praca na wyzwanie powinna być nowa
na wyzwanie stworzona :)

Zapraszam i pozdrawiam
witaminka


28 komentarzy:

  1. Fajna inspiracja, może tym razem się uda. Magnolia mi nie spasowała no i czasu brakło.
    Banerek porywam . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszaleję w tym miesiącu i zabawię się również... kocham róże.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwiec był za ciężki, magnolia jeszcze cięższa, więc musiałam odpuścić, ale tym razem z przyjemnością zapisuję się i bawię dalej.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam Agatko nie zdążyłam w poprzednim miesiącu, ale mojego ulubionego kwiatka nie mogę odpuścić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko spadasz mi z tym tematem, niczym gwiazdka z nieba. Miesiąc długi to poszalejemy, a co mi tam, bawimy się dalej z różami tym razem.)
    Ps. Proszę przestaw zegar na blogu, bo teraz jest g.16.14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie umiem przestawić zegarka, próbuje i nic :( Po prostu ja zyję w innym czasie :)

      Usuń
    2. Agatko, otwórz sobie Układ, wejdź w ustawienia podstawowe; język i formatowanie, po prawej stronie w tabelce klikasz na strefę czasową w rameczce- rozwija Ci się w dół , szukasz czas warszawski i akceptujesz w prawym górnym rogu strony: zapisz ustawienia i gotowe, powodzenia.)

      Usuń
    3. Brawo. Udało Ci się, teraz już żyjesz w naszym czasie, nie było to trudne, jak widać. Wreszcie będzie wyświetlana prawdziwa godzina publikacji wszystkiego.) Mogłaś wcześniej napisać, że nie wiesz, jak to zrobić, wówczas nie torpedowałabym Cię moimi prośbami, to nie wstyd przyznać się, że czegoś nie potrafimy zrobić.)

      Usuń
    4. Jakoś nie zawracałam uwagi na ta godzinę bledną, raz czy dwa próbowałam poprawić, potem zapomniałam i dopiero Ty mnie zmobilizowałaś, Dziękuję.

      Usuń
  6. Świetne różyczki
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym miesiącu było łatwiej, bo pewien ufok czekał na dokończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ale mi się temat trafił :D Nie mogę nie wziąć udziału, no przecież właśnie skończyłam róże, innych nie pokazałam, a mam jeszcze w planie kolejne!!! Ale się cieszę :D Pierwsze różyczki zaraz dodaję

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuje mi Twoje wyzwanie bo w planach jest trochę róż do zrobienia. Jak tylko zmieszczę się w terminach to się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie coś łatwego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak dawno mnie tu nie było, że aż mi głupio... Ale jak tym razem jest róża, to postaram się coś. I to ładnie się postaram ^^'

    OdpowiedzUsuń
  12. Różany album na różane wyzwanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Agato,cieszę się,że moje różyczki stały się inspiracją,a tutorial się przyda:)Tym bardziej,że ja teraz mało szydełkuję i nic nowego nie wrzucam.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :)
    Po raz pierwszy biorę udział w Twojej zabawie Agatko :)
    Banerek zaraz wkleję u siebie :)
    Nie znam za bardzo regulaminu,zaraz będę go szukać ...
    Jak coś nie tak,jak nie spełniam warunków,to się usunę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u mnie wszyscy spełniają warunki hihihih jest tylko jeden główny praca ma być nowa inspirowana kwiaciorem i tyle, a prac do wyzwania możesz dodać ile chcesz :)

      Usuń
  15. Agatko, ja również po raz pierwszy biorę udział w zabawie, ale z wielką przyjemnością, bo kocham róże!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana w zabawie i czuj sie tutaj jak u siebie:)

      Usuń
  16. Witam, również chciałabym zgłosić chęć udziału w zabawie - po raz pierwszy robię coś takiego, więc Agatko, bardzo proszę mnie nakierować jeśli robię coś nie tak! z tego, co zdążyłam się zorientować, to konkurencja jest niezwykle silna, ale co tam - jak nie spróbujesz, to niczego nie osiągniesz! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam już od początku o tym wyzwaniu ale nie byłam pewna, że coś zrobię.
    Udało się więc post już zgłoszony :) a czy można dodać kilka postów?czy tylko jeden link się liczy? pytam tak na przyszłość :)
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne wyzwanie :) Biorę udział - mój post "różny" z lutego.....ale może się nada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana witaj w zabawie, co prawda do wyzwania zgłaszamy nowe prace, ale nie musiałaś tego wiedzieć, bo nie umieściłam przypominajki w poscie, więc obrazek przyjmuję i może nawet sie pokusze o zrobienie podobnego. Pozdrawiam

      Usuń
  19. Witam. Też się chętnie dołączę - podoba mi się ta zabawa :)

    OdpowiedzUsuń