sobota, 15 listopada 2014

Podziękowania i chwalenie się :) - część 2

Witajcie Kochani :)

Następną osóbką, która podzieliła się ze mną serwetkami jest Agata z Kącika Małej Sowy,
która uszczęśliwiła mnie dodatkowo ślicznymi serdusiami.

 

Agatko bardzo dziękuję, szczególnie za serduszka.

Na moja prośbę o serwetki odpowiedziała także Nawanna (Ania), która przysłała mi takie śliczne serwetki:

Aniu wielkie Dziękuję dla Ciebie.

I dostałam serwetki od naszej kochanej Danusi,
królowej cyklicznych kolorków :) DZIĘKUJĘ


Wszystkim kochanym duszyczkom, dzięki którym zostałam zasypana serwetkami serdecznie i z całego serducha DZIĘKUJĘ.

Pozdrawiam
witaminka

16 komentarzy:

  1. No to kochan zgarnełas niezłą kolekcję teraz nie masz wyjścia, trzeba cos z tym zrobić !!! mam nadzieje juz niedlugo zobaczyć efekty serwetkowej pracy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na pewno serwetki wykorzystam już nie długo i oczywiście pokażę co też stworzyłam :)

      Usuń
  2. urocze serwetki:)
    jeśli chcesz ich więcej to napisz do mnie maila z adresem a z przyjemnością podzielę się swoimi wielkimi zbiorami :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa mój adres
    basia.mik@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. postarała sie ta nasza Mała Sowa :) miło czytać o tak wspaniałych i bezinteresownych ludziach ... że jeszcze tacy potrafimy być :) to motywujące bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ho, ho! Ale skarby. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne serwetki dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziesz miała z czego tworzyć;)
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusia jest królową kolorków, a Ty zostałaś królową serwetek. Czekam na efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to teraz trzeba zakasać rękawy i do .... dzieła :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zrobiłaś skok na serwetkowy bank :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No wiesz, te serwetki nie powalały, więc musiałam jakoś nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ty szczęściaro! ale będziesz miała co robić ;-D

    OdpowiedzUsuń