czwartek, 13 listopada 2014

Podziękowania i chwalenie się :) - część 1

Witajcie kochane Aniołeczki :)

jakiś czas temu zwróciłam się do Was z pytaniem "czy ktoś nie podzieliłby się ze mną serwetkami?" i odzew bardzo mnie zaskoczył. Wiele z Was postanowiło podzielić się swoimi wzorami serwetek i umówiliśmy się na wymianki. Większość paczuszek już do mnie dotarła i sprawiła mi i nie tylko mi wielką, wielką  radość. 

Jako pierwsza serwetki zaoferowała mi ANIA I.
Wybrałam sobie z aniulowych zasobów 40 ślicznych serwetek, o takich:



Aniu dziękuję i Ci bardzo, bardzo :)

Swoimi serwetkami podzieliła się z mną również KAROLINA z bloga Papierowy Płatek


Karolinka obdarowała mnie również prześlicznym świątecznym świeczniczkiem i drobnymi przydasiami. 
Karolinko dziękuję, że chciałaś się ze mną pobawić w wymiankę.

Na moje zapytanie odpowiedziała też KRYSIA z bloga CreaDIva
Z Krysią oprócz serwetek wymieniłyśmy się przydasiami. 



Krysiu bardzo bardzo dziękuję, szczególnie za drewienka (pierwszy raz miałam w łapkach) i
przecudne bransoletki :)
DZIĘKUJĘ

Resztą prezentów pochwalę się w następnym poście. 
Ale już teraz dziękuje wszystkim aniołkom, które obdarowały mnie tyloma prezencikami.
Mam nadzieję, że niespodzianki jakie dla Was przygotowałam się spodobały. 

Pozdrawiam
witaminka

13 komentarzy:

  1. Fajny pomysł miałaś na tą wymiankę i piękne rzeczy dostałaś. A dziewczyny są po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a teraz czekamy na pięknotki spod Twych zdolnych łapek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale teraz poszalejesz! :-)
    fajnie, że są takie fajne, uczynne kobitki

    OdpowiedzUsuń
  4. No i prosze nie ma tojak koleżanki blogowe, zawsze podziela sie tym co mają. I tak trzymac !!!!
    A serwetek dostałas zatrzęsienie całe mnóstwo !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serwetki, możesz już hurtownię otwierać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że wzmianka się udała i teraz inspiracje same będą się nakręcać ;)
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. To teraz nas zasypiesz decou-tworkami, czekam z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie swietne porezenty :) Czekam na wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wymianki się udały Agatko. Teraz zapewne powstanie mnóstwo wspaniałych prac. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No a teraz czekam na prace!

    OdpowiedzUsuń