sobota, 22 listopada 2014

Być czy nie być oto jest pytanie - wpis journalowy

Witajcie Perełki Moje :)

dzisiaj taki krótki wpisik do mini żurnala. Wpis inspirowany twórczością Wiliama Szekspira. Lubicie go, bo ja bardzo.



Dostałam jeszcze wyróżnienie z Kociołka Meni,
więc grzecznie odpowiadam na zadane pytania:

1. Miasto czy wieś ?

raczej miasto, wieś na wakacje

2. Uśmiecham się gdy... ?

różnie, zawsze wtedy gdy jest mi miło i przyjemnie

3. Czego w życiu bym nie powtórzyła ?

prawdę powiedziawszy to nie wiem

4.Gdzie najbardziej lubisz przesiadywać w domu ?

w swoim pokoju, wśród moich książek

5. Ulubiony rodzaj ciasta ?

lubię prawie wszystkie, ale najbardziej sernik i makowiec

6. Ulubiony kolor ?

nie mam jednego, ogólnie kolory ziemi

7. Co myślisz o blogu Kociołek Meni ?

Podoba mi się, dlatego go obserwuję.
Poza tym Marzenka zamieszcza przepisy na same pyszności, 
a ja lubię próbować nowe pyszne potrawy.

Marzenko dziękuję Ci bardzo za nominacje.

Kochani nikogo nie będę nominowała,
bo uważam że, wszyscy zasługujecie na wyróżnienie.
Jeśli macie ochotę to poczęstujcie się wyróżnieniem
i odpowiedzcie na te same pytania co ja.


Pozdrawiam
Witaminka

11 komentarzy:

  1. Weszłam właśnie na Craft Zabawy, patrzę na podpis pod notką i kogo widzę?

    Nawiązanie do Szekspira ciekawe, też go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko dziękuję, że odpowiedziałaś na moją nominację :)
    Sernik też jest moim ulubionym ciastem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i to przesłanie - no bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby nie twoje odpowiedzi... zaniepokoiłabym się tym wpisem ;-D

    OdpowiedzUsuń