wtorek, 4 listopada 2014

Mechaniczne serce - kolaż

Witajcie Kochane :)

mamy już listopad, a co za tym idzie u  Danusi zagościł nowy kolorek, a jest nim........ tadam...... ZŁOTY
Ale żeby za łatwo nie było, do wyboru jest aż cztery warianty kolorystyczne.
Ja wybrałam wariant dla odważnych :) czyli
złoto i fiolet. 


Myślałam co by tu zrobić złotego i do głowy przyszło mi mechaniczne serce, takie pełne trybików, kółeczek, itp. 
A na dodatek wymyśliłam, że to będzie kolaż - technika praktycznie mi nie znana.
Dlatego też udałam się na konsultacje do mojej sister znanej Wam jako Amaretto (która specjalizuje się w kolażach) i tak długo ją męczyłam, aż mi wytłumaczyła co i jak mam zrobić, co by to miało ręce i nogi :)

W rezultacie moje serducho prezentuje się tak:



 Jak widać cały kolaż jest złoto - fioletowy. Na zdjęciu jakoś mało fioletowy wyszedł, w rzeczywistości fiolet jest bardziej widoczny. 
Obrazek jest bardziej złoty, albo bardziej fioletowy w zależności od tego jak pada na niego światło. 

A teraz o złocie: 
szczerze to nie lubię, a jak już to tylko stare złoto. 
biżuterię wolę srebrną, chociaż w kolorze starego złota jakaś się u mnie znajdzie.
Ubrań i dodatków w tym kolorze nie posiadam.
Jeśli chodzi o jakieś pierdutki w mieszkaniu, to złotych tez nie posiadam.
Natomiast po złoty sięgam czasami przy robieniu kartek np. ślubnych.
Podsumowując nie jest to mój ulubiony kolor.

Ale się rozpisałam, pora kończyć. 
Oczywiście wszystkich zapraszam do włączenia się do zabawy. 
Wszakże dążymy do setki.

Pozdrawiam
witaminka



87 komentarzy:

  1. o jej jakie piękne!!!!!
    i oryginalne zarazem !!!!
    życzę powodzenia )))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolaż wyszedł, te kolorki pięknie ze sobą współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie złotego i fioletu - bardzo lubię, daje świetny efekt, a Twoje serducho...piękne i z przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudo, pomysł jest rewelacyjny, wykonanie też, ten malutki ptaszek i kwiatki...śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne serducho, świetny pomysł z tymi trybikami. Połączenie fioletu i złota wygląda w tej pracy wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości..... nawet foteczki nie sprawiły ci kłopotu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Martuś trochę się namęczyłam, a i tak wyszedł na zdjęciu trochę niebieski, w rzeczywistości jest bardziej fioletowy :)

      Usuń
  7. Ono jest jak serce ulubieńca mojego dziecka czyli R2D2 z Gwiezdnych Wojen. Robot więc i serce godne robota :)) wielkie i pełne trybików. Śliczny obrazek. Jeśli będę się bawić u Danusi to pewnie też ten wariant kolorystyczny wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i czekam niecierpliwie na Twoje dzieło :) Buziaczki

      Usuń
  8. Śliczny ten kolaż, Pomysł bardzo oryginalny. bardzo podoba mi się ten mini ptaszek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko ale mnie z wrażenia zatkało!!! Mechaniczne serduszko wygląda cudnie:) Rewelacyjny pomysł na kolaż - gratuluję:) Efekt jest niesamowity Świetne połączenie kolorków w bardzo ciekawej " kompozycji". Świetnie ułożyłaś w serduszko trybiki , kółeczka ..., a ptaszek z kwiatuszkami to piękna kropeczka nad i:)))
    Pozdrowionka i buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko i czekam na Twoje dzieło :) Buziaki

      Usuń
  10. O jeju, ale to jest piękne! Bardzo oryginalna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już sam w sobie kolaż wygląda super, rzeczywiście świetne jest to połączenie złota z fioletem. A jak na pierwszy raz to Ci kochana wyszło ekstra, siostra widać porządnie wytłumaczyła :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih palcem nawet pokazywała, co i jak, bo ja słabo coś kumata w kolażach :)

      Usuń
  12. Serduszko piękne:)) Bardzo ładnie wygląda połączenie złotego z fioletem:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne. Pierwszy raz widzę takie cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe ale opowiedziałąś ładnie o tymże kolorze :) choć przyznaję myślę i mam podobnie :P piękne serducho zmontowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko serducho jest śliczne ,wiedziałam jakie dać kolorki aby pobudzić Was do kreatywnego myślenia.Te tryby,trybiki ,jak w zegarku,tak wszystko fajnie się łączy w jedną całość,że gotowa jestem uwierzyć,że to serducho zabije .
    Bardzo mi się podoba i pomysł i wykonanie,a nawet to ,że to nie jest świąteczna praca,bo pewnie takich będzie większość w tym wyzwaniu.
    Pozdróweczka dla Ciebie i uzdolnionej siostrzyczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Danusiu fajny kolorek wybrałaś i warianty do niego, ja tam lubię takie wyzwania, a ze świętami jakoś fioletu nie kojarzę, złoto i owszem :) Ale na ozdóbki jeszcze przyjdzie czas, pozdrawiam

      Usuń
  16. Co prawda technika mi nieznana, ale widac eszcze dużo rzeczy nie uiem. Brdzo fajny ten kolaz a i połączenie kolorystyczne w moim guście bo to i mój wybór na listopad. uwinełaś sie w mega tempie więc gratuluję pomysłu i super wykonania.
    Zycze miłej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje Aniu, ja też jeszcze wielu rzeczy nie umiem, ale próbować lubię nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny......i w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę super kolarz, a te malutkie szczegóły cudowne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Serducho to jedna wielka RE-WE-LA-CJA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Konsultantka się spisała, bo kolaż wyszedł pierwsza klasa! Serducho pięknie zatrybiło i fiolet też tu jak najbardziej na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastyczna praca. bardzo fajnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolaż - ślicznie elementy poukładałaś. Mozna się wpatrywać i nowe rzeczy dostrzegać :) Tylko jakoś tego budzika (?) żal, jakby powiedziało moje dziecię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie martw się, żaden budzik nie ucierpiał:)

      Usuń
  24. Trzeci raz wchodzę na Twój blog i w końcu pojawiło się okienko komentarzy. Albo mnie blogger nie lubi czasami, albo Ciebie. No dobra, raczej zdecydowanie mnie, bo widać cała masa poprzedniczek nie miała takiego problemu i komentarze się pojawiły.
    Serduchowy kolażyk rewelacja, bardzo mi się podoba taki tryb pracy :) Kolorki superaśne, coś mi się widzi, że złoto z fioletem będzie królowało w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ba rdzo oryginalny obrazek, nie sposób nie zwrócic uwagi. Jeste ciekawa, jak zostanie zwieszony?? w ramce, na podstawce....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu obrazek zawiśnie na złotym łańcuszku albo na złotych zawieszkach, które przykleję z tyłu deseczki, jeszcze nie zdecydowałam :)

      Usuń
  26. Ale świetny miałaś pomysł. Serce w tych trybikach prezentuje się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  27. Agatko jestem pod ogromnym wrażeniem! Ja też nie znam tej techniki, ale niesamowicie mi się podoba jak to wszystko jest pięknie połączone! Rewelacja! I cudownie pasuje ten fiolet ze złotem. Piękne serce!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejku jakie śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny obrazek, a kolaż świetnie pokazuje szczegóły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. niewiele wiem o kolażach, ale to serce jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna praca, piękna kompozycja, podziwiam. też przymierzam się do tych kolorków.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie:) Kolaż cudny:) Ten zestaw kolorystyczny bardzo mi sie podoba:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie fiolet widać bardzo dobrze, a sam kolaż jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mechaniczna Pomarańcza... tak mi sie skojarzyło ;-

    Ciekawa praca, wpada w oko
    Zdewastowałaś zegarek dziadka? ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, no rewelacja po prostu, uwielbiam takie klimaty :) Nic więcej nie napiszę, siedzę i się gapię :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna praca. Jak dla mnie to zupełnie coś nowego, a jednak bardzo ciekawego. Połączenie wszystkiego w całość musiało być nie lada wyzwaniem, ale za to efekt bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie tak orginalnie i lekko ....bardzo bardzo bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna praca. Pomysł rewelacyjny i wspaniałe wykonanie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolażyk. Cudownie to wszystko ze sobą zestawiłaś i pokolorowałaś :) Jak dla mnie fiolet wygląda na fiolet :) Super.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne serducho i na 100% zdobyłoby serce mojego Synka - miłośnika zegarów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szybko i oryginalnie :) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowity pomysł! A fiolety strasznie ciężko sfotografować :( Ale muszę przyznać, że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudny pomysł i świetne wykonanie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. widzę że wybrałyśmy ten sam zestaw kolorystyczny:) serducho piękne i te szczegóły zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne serduszka, pięknie Ci to wyszło
    !

    OdpowiedzUsuń
  46. Mechaniczne serduszko zachwyca!
    Pięknie połączyłaś złoto z fioletem.
    Zdolne, oj zdolne łapki masz :-)
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesamowite jest to serce,bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne odzwierciedlenie banerka:) Dosłownie identyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny kolaż kolorki idealnie dobrane widocznie siostra dobrze tłumaczy co i jak:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjny kolaż!!! Brawo Zdolniacho:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie lubię fioletu za bardzo- ale jestem pod wrażeniem Twojej pracy!!!!!! Rewelacja!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne trybikowe serce rewelacyjny pomysł wygląda niesamowicie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękna praca! Bardzo oryginalna i robiąca wrażenie. Nie mogę wzroku oderwać od tego uroczego ptaszka ;p Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Serducho super! Niezbyt lubię połączenie fioletu ze złotem, ale po obejrzeniu Twojej pracy zmieniłam zdanie o 180 stopni;) Gratuluje pomysłu i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Agatko, wielki szacun ! :), serducho cudne, ma tyle trybików :)). Widać, że sersuszko tak pracowite jak Ty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczne serce i choć napisałaś, że to Twój pierwszy kolaż to wygląda rewelacyjnie:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajne połaczenie złota i fioletu! I takie dopracowane w każdym szczególe, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Co by tu dużo pisać , dałaś serce swojej pracy , bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak ja lubię takie steampunkowe prace,serce jest przecudnej urody,jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie da się ukryć - praca z wielkim sercem. Serducho cudo. i kolorystycznie wyszło ekstra. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Serduszko przepiękne. Konsultacje u siostry zaowocowały przecudną pracą.

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne, w sam raz na prezent prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Taka w steampunkowym stylu. :) Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  64. Dla mnie również technika obca, ale właśnie wtedy kiedy się na czymś kompletnie nie znam tym bardziej doceniam u innych, a Twój kolaż jest przepiękny i niezwykle efektowny :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne serce. Bardzo lubię takie prace. Ja to nazywam to alered:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Niezamowite!! Oryginalne i pomysłowe!!
    Mysle, ze idealnie nadaje sie na walentynki...z chęcią skorzystałabym z inspiracji jesli pozwolisz...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście inspiruj sie ile chcesz i pochwal sie koniecznie :)

      Usuń
  67. Superowy obrazek , odważna kobieto:)

    OdpowiedzUsuń