piątek, 18 lipca 2014

Skromna kartka z motylkami

Witajcie Kochani :)

lato w pełni, słonko świeci, ptaszki śpiewają. A gdzie motylki? Są na mojej skromnej karteczce.


Karteczka jest prościutka i łatwa w wykonaniu. Użyłam tylko:

gotową bazę z okienkiem,
papier w motylki,
wstążeczka,
kwiatuszek z guzikiem,
filcowy motylek.

Karteczka jest z motylkami,więc zgłaszam ja na wyzwanie Kartkowego ABC
(szczegóły wyzwania tutaj ).


A to moja inspiracja:



Mam nadzieję, że się Wam podoba.
Pozdrawiam słonecznie
Witaminka


3 komentarze:

  1. Gratuluję odwagi. Bardzo dziękuję za udział w naszym motylowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, twoje kartki są urocze, takie proste i moze dlatego coś w sobie mają. Przejrzałam ich trochę u ciebie i naprawdę wszystkie mi się podobają :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ci dziękuję za miłe słowa, aż chce się coś jeszcze potworzyć.Pozdrawiam cieplutko

      Usuń