piątek, 25 lipca 2014

Podziękowania i rzeźba kwiatowa

Witajcie Kochani :)

na początek chciałabym podziękować Izie z blogu  My love shabby.blog za śliczną świeczuchę. Świeczuszka stanowi wygraną w organizowanym przez Izę candy.  Jeszcze raz serdecznie dziękuję.




A teraz nadszedł czas na pokazanie pięknych rzeźb kwiatowych, które miałam okazje podziwiać wczoraj w Krynicy Górskiej. Zakochałam się w nich totalnie i gdybym miała ogródek, to chciałabym w nim mieć chociaż jedna taką rzeźbę. 

Na początek wizytówka miasta czyli napis Krynica Zdrój:


Obok napisu jest piękny kwiatowy paw, niestety na zdjęciu go nie bardzo widać.

A teraz zwierzątka:

żaba, a może zaklęty książę:)


jakiś taki jaszczur:


a na koniec przepiękny łabądek:


W Krynicy można podziwiać dużo więcej podobnych rzeźb,postaram się w niedługim czasie pokazać ich więcej.

Pozdrawiam wakacyjnie
witaminka

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakie cudowne zdjecia !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona, szczególnie tym napisem... Co za kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej:)) Cudne zwierzaczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te rzeźby. Myślę, że dba o nie cały sztab ogrodników, ale efekt jest wspaniały. Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci Agatko miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz piękne rzeczy. Oglądam i oglądam. Zostaję na dłużej i czekam na kolejne. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się u mnie podoba. Zapraszam jak najczęściej.

      Usuń
  7. Przepiękne są takie dekoracje kwiatowe!
    A przy okazji : zajrzyj do mojej odpowiedzi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jak jesteśmy w Krynicy nie obędzie się bez zdjęć tych kwiatowych rzeźb. Nie było nigdzie wiewiórki ?
    Ach, i oczywiście lody. Dwa lata temu, kiedy byliśmy tam ostatnio, były przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wiewiórki nie wypatrzyłam, a lody mniam mniam

      Usuń