niedziela, 20 lipca 2014

Karteczka na różowo

Witajcie Kochani :)

piękny dzień dzisiaj mamy, słoneczko świeci (aż za bardzo, ptaszki śpiewają i ogólnie radośnie jest. I może z tej radości wzięło mnie dzisiaj na różowo, chociaż za różem na co dzień nie przepadam, jakoś mi się źle kojarzy. Chyba trauma z dzieciństwa hihihi

I tak powstała różowa walentynka.



Karteczka jest bardzo prościutka. Wykorzystałam tylko:

karton na bazę,
różowy papier bibułkowy,
tekturka falista,
serduszko z papieru,
serduszko filcowe,
kryształki samoprzylepne,
wstążeczkę,
literki z gazety.

Karteczkę zgłaszam do kolorowej zabawy Danutki 
(szczegóły zabawy tutaj )


Zapraszam do zabawy i pozdrawiam różowo
witaminka

39 komentarzy:

  1. Czasem najprostszy pomysł jest najlepszy , mi się kartka podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, delikatna, miłość, to nie tylko czerwień, która wydaje mi się zbyt krzykliwa, dla mnie delikatność to róż, jak byś czytała w moich myślach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super, Jest rózowy jest zabawa. Cieszę się że dołaczyłas do grona Artystek - kolrystek. A karteczka urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest sliczna ! Bardzo mi sie podoba w szczegolnosci literki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka Agatko:) Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładna ta Twoja karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe kto to seducho dostanie ...????
    ślicznie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto dostanie serducho to jeszcze nie wiem kto sobie najbardziej zasłużył hihihi :)

      Usuń
  8. też nie lubię różowego:) różowy i czerwony to 2 kolory które maja mamcia uwielbiała i ubierała nas właśnie tak, do czerwonego pomału się przekonuję ale ciągle mam różo-wstręt:)) i chodzi tu tylko o kolor, nie mylić z kwiatami:)
    karteczka śliczna, choć miłość bardziej z czerwonym się kojarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mam tak samo, chociaż jakieś różowe łaszki się u mnie znajdą :)

      Usuń
  9. Witam kolejną artystkę -kolorystkę w mojej zabawie,miło że dołączyłaś do nas i mam nadzieję,że zostaniesz na dłużej i będziesz się świetnie bawić .
    Twoja karteczka różowianka jest piękna ,warunki spełnione ,pozostaje mi więc życzyć dobrej zabawy i przestrzegać szczególnie punktu 6 regulaminu.
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt 6 to mój ulubiony punkt,odwiedzam namiętnie :)

      Usuń
  10. Przekonałam się do różowego jakiś czas temu. Nie taki straszny jak go malują . :D Dziękuje za odwiedziny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna karteczka, taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza karteczka na walentynki:))) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta bibułka dała świetny efekt, wygląda jak papier czerpany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem proste projekty dają lepszy efekt niż takie, w ktòrych jest "nadziubdziane" aż za bardzo. Hahaha nie wiem czy istnieje takie słowo ale idealnie mi się dopasowało:-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza karteczka, taka prosta i nie przestrojona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Generalnie wyznaję zasadę, że z różowym należy zachować umiar, ale nie unikać. Karteczka walentynkowa na różowo jest jak najbardziej na miejscu :-)
    Agatko, serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza i delikatna karteczka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza karteczka, prosta i delikatna a to jej plus. Fajny pomysł na literki, bardzo kreatywny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W prostocie tkwi urok,śliczna i bardzo gustowna karteczka :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna w swojej prostocie. bardzo mi się podoba. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kartka. Taka delikatna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. czy ty juz o walentynkach myślisz? :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło mi było gościć Cię u mnie, karteczka jest urocza, słodziak niesamowity, ładna i elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. No proszę , czasem im mniej tym piękniej :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic tak w te lipcowe upały nie pomaga jak słowo "Walentynki" - luty, chłodek...Karteczka śliczna. Podoba mi się. Zwłaszcza kokardka.

    OdpowiedzUsuń
  28. oj moje dziewczynki też będą mia ły traume, ciągle ten róż i róż, ale nie niestety same go bierają... ech

    OdpowiedzUsuń
  29. Sweetaśna karteczka :)
    Bardzo mi się podoba :)
    W ogóle kocham " wszelkiej maści " karteluszki :)
    Pozdrowionka ***

    OdpowiedzUsuń