niedziela, 6 lipca 2014

Miłosne kartki dwie

Witajcie Kochani :)

co prawda do Walentynek jeszcze dużo czasu, ale na kartki miłosne zawsze znajdzie się czas :) Ja poszalałam i takie karteczki poczyniłam. Tak naprawdę chciałam wykorzystać pomaziane farbą kartki ze starej książki. O takie właśnie:


Takie karteczki najbardziej przypasowały mi do kartek walentynkowych, stworzyłam więc takie:


Do ich zrobienia wykorzystałam:

karton na bazę,
pomaziane karteczki (te z pierwszego zdjęcia),
kawałek koronki,
bilecik serduszko,
kwiatuszek,
kawałek sznureczka.

Inne karteluchy z wykorzystaniem pomazianych kartek wkrótce
Pozdrawiam cieplutko
Witaminka

3 komentarze:

  1. Śliczne karki! ;-)) Na okazanie sobie uczuć, sympatii... każda pora jest dobra ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. o, ktoś się juz nie może doczekać! ;-)
    w sumie to kto ci zabroni obchodzić walentynki co drugi dzień! No kto?! ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń