wtorek, 1 grudnia 2020

Podsumowamie czytelnictwa - listopad

 Witajcie kochani :)

Mamy już grudzień,

więc czas podsumować  moje czytelnictwo w listopadzie.

Nie było najgorzej, ale mogło być lepiej :(

Literki w zabawie czytelniczej na listopad to:

NWŚ


Jacek Galiński - Kółko się pani urwało

(lekka, śmieszna komedia kryminalna)


N - -----------

W - --------------

Ś - -------------


Alama Katsu - Wieczni


N - ----------

W - Wieczni

Ś - -----------


Grzegorz Gortat - Ewelina i czarny ptak


N - -----------

W - -----------

Ś - -----------

Di Toft - Wilken - Bracia krwi


N - ----------

W - Wilken

Ś - światełka w oknach

Jack London -  Zew krwi


N - --------

W - ------------

Ś - śnieg

Zbigniew Nienacki - Księga strachów


N -  Nienacki

W - -----------

Ś - ślepia  (u nietoperzy)

Frank Ashall - Przełomowe odkrycia


N -  ------------

W - -----------

Ś - ------------

Lucas - Ucieczka z piekła


N - -------------

W - -----------

Ś - -------------

I to tyle w listopadzie.

Pozdrawiam

Witaminka

7 komentarzy:

  1. Piękny wynik, brawo! Zew krwi to jedna z moich ulubionych książek w czasie, gdy byłam nastolatką.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko Galińskiego, a jestem ciekawa czy książka Gortata jest warta zakupu?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Gortata to ja nie jestem zachwycona, mimo tego że jest to lektura dla młodziezy, to dla mnie za mało akcji, wątków, ja lubie jak coś sie dzieje :)

      Usuń
  3. Piękny wynik - pierwszą znam a reszta jak mniemam to mroczna kraina ;) ten wilczek tak uroczo spogląda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilczek jest trójwymiarowy raz jest wilczek, a pod innym katem chłopczyk, to jest fantastyka dla młodego czytelnika zdecydowanie :)

      Usuń
  4. No sporo pozycji. Fajny wynik czytelniczy!

    OdpowiedzUsuń