niedziela, 30 sierpnia 2020

Podsumowanie wymianek u Lidzi

Witajcie Kochani

pora na nieco spóźnione podsumowanie wymianek u Lidzi.

Pierwsza koperta brązowa, którą otrzymałam od 
Tintelleoo

A w niej:

prezenciki


Super przydasie


i coś na ząb


A ja wysłałam swoja kopertę do

Micii


A druga koperta była z syrenką. I ja dostałam syrenki i rybki od 

Micii:

prezenciki ( w tym śliczna rybka, porwana przez moją kocicę :)



przydasie


coś na ząb


prześliczna karteczka z Arielką


A ja wysłałam swoją kopertę do

Czarnej Damy


Kobietki kochane bardzo bardzo Wam dziękuję za tyle

dobroci i sprawionej mi radości.

Pozdrawiam Was bardzo gorąco

Witaminka

3 komentarze:

  1. Agatko bardzo, bardzo dziękuję za wszystko brązy podobają mi się bardzo i przesyłka zaskoczyła mnie ogromnie.
    Miło mi że rybka się spodobała.
    Pozdrawiam serdecznie 🐟🐠🐡🐟🐡

    OdpowiedzUsuń