środa, 1 kwietnia 2020

Podsumowanie czytelnicze marca

Witajcie :)

Nadszedł czas na posumowanie,
co tez przeczytałam w marcu.
A trochę się tego uzbierało.

Biorę udział w wyzwaniu czytelniczym 
U Lidzi,
która na marzec podała literki:


WDK

Oczywiście nie mogło się obyć bez fantastyki.
Zaczęłam czytać  serię  Cassandr Clare "Dary anioła"

Tom I trylogii "Miasto kości"


W --------
D ----------
K - koszulka

Sięgnęłam również po prequel serii Królotwórca królobója
"Skazona magia" - Karem Miller.

W -------
D --------
K - kobieta

Przeczytałam również jedną z przygód Conana Barbarzyńcy
pt. "Ludzie czarnego kręgu" - R.E. Howarda


W -------------
D -----------
K -------------

Z gatunku since - fiction przeczytałam
"W objęciach gwiazd" - O. Tybulewicz.


W -------------
D ---------------
K - kobieta, kosmos

Trafił się również horror, jak dla mnie bardziej thriller albo kryminał,
mnie za bardzo do gustu nie przypadł.
G.N. Smith  - "Czarna fedora"


W -------------
D --------------
K -  krew, kołnierz

W marcu nie mogło zabraknąć kryminałów.

Sięgnęłam po jedną z moich ulubionych autorek:
Kava A. - "Kolekcjoner"


W -----------
D -------------
K - kamienie

Oraz trzy części kryminałów z wątkiem paranormalnym :Historie z dreszczykiem"
z serii "Przygody Jessiki Bannister" J. Farell:

"Krypta cieni"


W -----------
D ---------
K - krąg, krypta

""Magiczne oko"


W -----------
D ---------
K - kula

"Koszmar w zamku Bladwil"

W -----------
D ---------
K ------------

W ramach wspominek i tzw. powrotu do dzieciństwa 
przeczytałam ponownie  książkę pani Porter
"Pollyanna dorasta"


W -----------
D -------------
K - kobieta, kapelusz, koń, kwiat (róża),kolec (przy róży), krzak

Oraz z serii Kroniki Archeo
Stelmaszczyk A. - "Tajemnica  klejnotu Nefertiti"


W ----------
D-------------
K - kompas

W ramach samokształcenia sięgnęłam po:
A. Franczyk, K. Krajewska
"Skarbię nauczyciela - terapeuty"


I to już wszystko :)

Pozdrawiam 
witaminka

8 komentarzy:

  1. Ale dużo książek przeczytałaś i fajnie dopasowane literki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego! Fantastyka to zupełnie nie moje klimaty, ale do Pollyanny chętnie bym wróciła. Interesująca wydaje się też ostatnia pozycja - co prawda nie planuję uczyć w szkole, ale lubię literaturę pedagogiczną.

    Spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też co prawda nauczycielem nie jestem, ale jako terapeuta zajęciowy podkradam pomysły na terapię :)

      Usuń
  3. Znam Kavę i Polyannę i miło wspominam :) Książka Smith czeka na półce... ale chyba odłożę ją na dalszą niż bliższą przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze stwierdzić, że Smith podobam mi sie najmniej z wszystkich marcowych lekturek, nie mój klimat chyba :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny wynik czytelniczy, oj mroczno u Ciebie:) Sięgam po thrillery czasami- Kave znam ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. 11 brawo!!!!piękny wynik:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No to widzę, że kolejna czytocholiczka. Gratuluje i z pokorą chylę głowę, jestem daleko w tyle z moimi 4 książkami. No a tematyka raczej nie moja więc tym bardziej podziwiam. Z chęcią bym przeczytała Pollyanna dorasta , bo czytałam i mam tylko I część Gratuluję wyniku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń