sobota, 1 kwietnia 2017

1 fotowyzwanie kwietniowe

Witajcie Kochani :)

Mam kwiecień i wiosna już przyszła,
coraz cieplej się robi, więc można poszaleć z aparatem.

Mam dla Was nowe wyzwania fotograficzne:

Temat 1: Do góry nogami
Temat 2: Zielono mi
Temat 3: Książki

Kochani przypominam, że w zabawie może wsiąść udział każdy, kto ma ochotę,
nie trzeba prowadzić bloga.
Zdjęcia na wybrane tematy w liczbie nieograniczonej 
przesyłajcie do 15 kwietnia na adres:

witaminka24@interia.pl

A teraz wyróżnienia:

W temacie wiosennym urzekły mnie 
śliczne przebiśniegi nadesłane przez Kryszu 
oraz żonkile nadesłane przez Padodecor.



Jeśli chodzi o guziczki
to wybieram te upieczone przez Bożenkę Starzak
(ale bym pochrupała):


Co do kuli miałam problem z wyborem,
ale najbardziej podoba mi się fontanna z kulami od Kryszu:


Wszystkie zdjęcia są super i czekam na następne.

Serdecznie zapraszam do zabawy
witaminka

4 komentarze:

  1. Agatko! Bardzo Ci Dziękuję za wyróżnienia, Nowe tematy są chyba do zrealizowania :-) Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdjęcia, szczególnie zaś ciasteczek- guzików ;) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie:))
    idę szukać inspiracji:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń