sobota, 11 października 2014

Niespodzianka od Kasi

Witajcie Kochane duszyczki :)

niedawno ugadałam się z Kasią z Dziupli artystycznej Kasi na małą wymiankę. Jej dzieciaczkom spodobał się Pan Kotek i postanowiłam, że dostanie u nich nowy domek. Z cała tą historią możecie zapoznać się u Kasi (TUTAJ).

A ja dzisiaj pochwalę się,co też dostałam od dzieciaczków - Asi i Karolka i Kasi.

Po pierwsze coś co ucieszyło mnie najbardziej,
a mianowicie napisane przez dzieciaczki liściki
(w kopercie od Karolka, a kotek od Asi),
uśmiechałam się od ucha do ucha jak je czytałam. 



Po drugie pudełeczko z bransoletkami i breloczkiem.
(breloczek nie doczekał do zdjęcia,został porwany przez Amaretto)
i dużo puncherowych śnieżynek.


Po trzecie piękne zrobione przez zdolne rączki Kasi gwiazdeczki i cudne serweteczki:


Wymianka udała się znakomicie. Dziękuję Kasiu Tobie i dzieciaczkom za takie wspaniałe niespodzianki.
Ściskam Was gorąco i przesyłam tysiące buziaczków :))

Pozdrawiam 
witaminkna

6 komentarzy:

  1. Agatko właśnie sobie zerkam na blogusia i widzę , że niespodzianka dotarła:)))
    Przeczytaliśmy wspólnie( Asiunia, Karolek i ja) całego pościka od deseczki do deseczki;) Bardzo się cieszymy, że niespodzianeczka spodobała Ci się.
    Dwukolorowa bransoletka jest od Karolka , a wielokolorowa jest od Asieńki:)))
    Ściskamy gorąco i przesyłamy milion buziaczków;) Karolek, Asieńka i Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. No i pieknie wymianka super. Kotka podziwiałam już u Kasi , gwiazdki z tekturki falistej berdzo mi się podobają. No i serwetki , widomo mój mały fioł!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam u Kasi koteczka, śliczny był , a Twoje prezenty jakie dostałaś sa fantastyczne i co najważniejsze, z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę udała się Wam ta wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wymianka, tyle wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń