wtorek, 22 lipca 2014

Miłosny tag w gotyckim stylu

Witajcie Kochani :)
zainspirowana nieaktualnym już  wyzwaniem na miłosny tag w Craftowym Ogródku postanowiłam stworzyć własny tag.  A że humorek nie bardzo mi dopisywał wyszedł taki gotycki tag. (cosik zdjęcia mi nie wyszły za ładnie)




Do zrobienia tego taga wykorzystałam:

metkę jako bazę
kawałek tekturki
kwiatki
guziczki
koraliki w kształcie czaszki
motylka z filcu
tasiemkę z napisem
malutkie koraliczki
samoprzylepne kryształki
kawałek gazy
farby akrylowe
łańcuszek zrobiony na szydełku
 
 Jak Wam się podoba Tag?
pozdrawiam witaminka

4 komentarze:

  1. bardzo ciekawa praca, faktycznie ma swój niepowtarzalny klimat, dziękuję za odwiedziny i oczywiście zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, super, podoba mi się:) Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. ten tag mnie zaciekawił bardzo oryginalny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda, jakbyś to z brązu robiła, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń