niedziela, 12 czerwca 2016

Podsumowanie kwiatowego wyzwania majowego

Witajcie Kochani :)
dzisiaj nie co spóźnione podsumowanie
kwiatowego wyzwania majowego,
gdzie nasza inspiracja był

BRATEK

Bardzo się cieszę, że tak dużo pięknych prac powstało
i wszystkim bardzo dziękuje za udział w zabawie.

A teraz nasze prace
(Kochani jeśli pominęłam czyjąś prace,
piszcie szybciutko):







Kochani w tym miesiącu wyróżniam banerkiem

JOANNĘ (JJKA)

która wykonała na wyzwanie, nie jedna a kilka prac w technice dekupażu.
Asiu dla mnie jesteś mistrzynią dekupażu.



Oto banerek dla Ciebie, 
a jeśli masz ochotę wybrać inspiracje na lipec
pisz śmiało.

Kochani zapraszam do zmierzenia się
z nowa inspiracją, którą jest

MAGNOLIA

Pozdrawiam
witaminka

11 komentarzy:

  1. Piękne bratkowe prace powstały:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Piękne są wszystkie prace, A wyróżnienie zasłużone - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała rabatka bratków, a wszystkie piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te nasze bratki powstały, co jeden to piękniejszy! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, istne cudeńka.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! :*
    Jak w każdym poście mojego bloga pisałam... bratek to mój TOP3 moich ulubionych kwiatów i mogę je robić "na tony" w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace świetne, ale te wieszaki są superowe !! i wszystkie pozostałe prace Joanny.
    Dziękuję za organizacje zabawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne podsumowanie, wiele świetnych prac. Joasia zasłużyła na wyróżnienie. Ja podobnie jak Ona, bratki mogłabym haftować na okrągło w różnych kolorystykach. Dzięki, że taki kwiatek zagościł w tej naszej zabawie, a Tobie za jej organizację.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zestawienie, ja również dziękuję kochana za zorganizowanie zabawy:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne podsumowanie Agatko ,wiele bratkowych prac powstało
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace, piękne podsumowanie zrobiłaś. Jjka gratuluję!

    OdpowiedzUsuń