piątek, 17 czerwca 2016

II fotowyzwanie czerwcowe

Witajcie Kochani :)

wybaczcie spóźnienie z publikacja posta,
ale nie wyrobiłam się w czasie :)

Zanim podam nowe tematy
serdecznie witam w zabawie dwie nowe osóbki:
Majalene i Bożene Starzak.
Witajcie Kochana, mam nadzieję że, zostaniecie z nami na dłużej.

A teraz tematy,
które przygotował dla nas

Mateusz Olkuśnik:

1. Zachód słońca
2.Panorama
3. Domowy zwierzak

Kochani przysyłajcie dowolna liczbę zdjęć na adres:

witaminka24@interia.pl

Smiało piszcie też swoje propozycje tematów fotograficznych.




A teraz fotki, które przykuły na dłużej moja uwagę
z poprzedniego wyzwania:

W temacie pierwszym "W ruchu"
bardzo spodobała mi się fotografia Majaleny,
chyba odezwała się tutaj moja tęsknota za morzem:


W temacie drewnianym :)
również spodobała mi się fotka Majaleny
z równiutko poukładanymi belami drewna:


kolor liliowy był dość trudny w realizacji,
ale poradziłyście sobie świetnie.
W oko wpadła mi różyczka nadesłana przez 
Anię Rachel:


raz zdjęcie Bożenki Starzak ze względu na jego delikatność:


Kochani na dzisiaj to na razie wszystko,
miłego focenia życzę i pozdrawiam

witaminka

4 komentarze:

  1. Fantastyczne zdjęcia można by zrobić z nich nawet fototapety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za miłe słowa, cieszę się że spodobały Ci się moje zdjęcia. To zabieram się za kolejne ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Gratulacje dla wyróżnionych,Nowe propozycję są ciekawe,mam nadzieje że uda się znowu coś zrobić - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo to będą super zdjęcia zachodów słońca uwielbiam zachód słońca ale czy mama jakieś zdjęcia oto pytanie

    OdpowiedzUsuń