środa, 1 czerwca 2016

Czerwcowe wyzwanie kwiatowe

Witajcie Kochani :)

czas na nowe czerwcowe wyzwanie kwiatowe.

Inspirację tym razem wybrała dla nas MADZIA,

a jest nią 

MAGNOLIA


Tak więc tym razem pozostajemy w różach i bieli.
Chyba, że są magnolie w innych kolorach :)

Oto banerek do zabawy:


I jeszcze kilka sieciowych inspiracji:




Kochani przypominam, że możecie zgłaszać dowolną ilość prac,
prace powinne być nowe, wcześniej nie publikowane.

Zapraszam serdecznie do zabawy.

Pozdrawiam
witaminka


9 komentarzy:

  1. Banerek zabieram ale nie obiecuję, czasu coraz mniej :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, magnolia, cudownie, bo hafciki gotowe, jak nigdy, jeszcze tylko oprawa i zastosowanie praktyczne.
    Banerek już wzięty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niełatwy kwiatek. Ciężko będzie coś wykombinować, ale się postaram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, coś przeczuwałam, że w czerwcu może zostać wybrana właśnie magnolia. I świetnie, bo już chyba mam coś w odpowiednim kolorze (jest nawet z kwiatową koronką). :)

    OdpowiedzUsuń
  5. są magnolie w innych kolorach, ja np "choruję" na żółtą, w przyszłym roku na bank sobie taką kupię...wdzięczny temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja nigdy nie widziałm zółtych magnolii, ale sa więc gama kolorystyczna nam sie poszerzyła:)

      Usuń
  6. Widziałam temat, ale przez ostatnie zawirowania w moim życiu nie wiedziałam, czy zrobię, ale... Ale się uspokoiło, to się z ogromną przyjemnością zapisuję, porywam banerek i idę pisać posta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromniutko dołączam z własną szczyptą różu ;)

    OdpowiedzUsuń