czwartek, 2 czerwca 2016

1 czerwcowe fotowyzwanie

Witajcie Kochani :)

Czas na nowe tematy fotograficzne,
przepraszam Was, że dopiero dzisiaj je podaję, 
ale miałam problemy techniczne.

Nowe tematy przygotowała dla Nas


Teamty:
1. Coś w ruchu np. ptak w locie
2. Drewno
3. Liliowo (zarówno kolor jak i kwiaty)


A teraz foteczki, które wpadły mi w oko w majowym wyzwaniu:

w temacie "Drogi" najchetniej powedrowała bym ta dróżką:


 Zdjęcie zrobiła kgosia.

Wśród zdjęć z cosiami pływającymi urzekło mnie zdjęcie 


Wśród zdjęć z kolorem czerwonymm
wybrałam cudną fotkę, z cudną modelką
autorstwa Adrianny Bartnik


Kochani zdjęcia możecie nadsyłać do 15 czerwca na adres:

witaminka24@interia.pl

wraz ze zdjęciami możecie nadsyłać propozycje własnych tematów fotograficznych.

Pozdrawiam
witaminka

14 komentarzy:

  1. Gratuluję autorom najładniejszych zdjęć. Agatko a teraz mam pytania czy liliowo to chodzi o kwiaty czy o kolo. i jeszcze w ruchu czy to ma być nagranie bo na zdjęciu trudno o coś w ruchu. dlatego jeżeli możesz wytłumacz mi bo nie chcę gafy popełnić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysienko już odpowiadam jesli chodzi o temat liliowo to możesz zrobić kwiaty, albo coś w liliowym kolorze, jak Ci tam pasuje, a w ruchu to nie nagranie, tylko zdjęcie np. lecący ptak, samochód jadący ulica, lub idący człowiek, nie może być na przykład człowiek siedzący na ławeczce, albo ptaszek siedzący na trawniku. W razie dalszych pytań pytaj Kochana :)

      Usuń
    2. Agatko! Dziękuję za wytłumaczenie ,teraz już wiem o co chodzi :-) Miłego wieczoru

      Usuń
  2. Zdjęcia są wspaniałe. Ja bym jeszcze żabusiu to dodała:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Tobie się zabus podoba, ale sama siebie nie wyrózniam, bo to obiektywna ocena by nie była :)

      Usuń
  3. Fantastyczne zdjęcia. Bardzo gratuluję dziewczynom. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki , mój faworyt to droga , zdjęcie jest genoalne. Gratuluje dziewczynom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia wyróżniłaś Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z drogą cudne:)sama bym nią poszła:))
    czy można dołączyć do Twojej zabawy w każdej chwili czy grupa już jest zamknięta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko możesz dołączyć w każdej chwili, jak masz fotki do tematu to bierzesz udział, jak nie masz możesz poczekać na następne tematy, zdjęć możesz przysłać ile masz ochotę :)

      Usuń
  7. Agatko mam ochotę dołączyć do zabawy fotograficznej - ale powiedz mi czy muszę wysłać wszystkie 3 zdjęcia z każdego tematu? czy mogą być tylko dwa albo jedno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana fotki przysyłasz tylko na ten temat na który Ci pasuje, możesz tylko na jeden. A ilość fotek dowolna. Zapraszam serdecznie

      Usuń
    2. no to super. To wysyłam. :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń