sobota, 7 listopada 2015

Podsumowanie październikowego wyzwania kwiatowego

Witajcie Kochani :)

nadszedł czas na podsumowanie 
kwiatowego wyzwania z października, 
w którym inspirowały nas dalie. 

W wyzwaniu wzięło udział 23 osoby,
nieco mniej niż w poprzednich miesiącach :(
Mam nadzieję, że w grudniu będzie nas więcej.

A teraz patrzcie i podziwiajcie co zrobiłyśmy na wyzwanie:







Jak pisałam wcześniej postanowiłam że,
nagrodzę jedną osobę wyróżnieniem.
Bardzo Ciężko było mi wybrać jedną pracę,
która mi się najbardziej podoba. 

Pracą,, która najbardziej podbiła moje serce 
jest przecudnej urody
laleczka Halinka
autorstwa Kuferka z pasją.


Kochany Kuferku dla Ciebie mam wyróżnienie:



Kochani moi zapraszam do wyzwania listopadowego
(baner na pasku bocznym),
w którym inspiruje nas
MIECHUNKA

Pozdrawiam
witaminka

13 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy dziewczyny zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności! Mi się najbardziej spodobał sweterek. 23 osoby to i tak nieźle;) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy zrobiły dziewczyny ,a laleczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace! Ja z daliami wymiękłam;) Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laleczka od razu podbija serce bo jest prześliczna. Choć wszystkie prace są śliczne i 23 to całkiem sporo bo to wiele czasu poświęconego z miłości do rękodzieła. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace super, ale laleczka- boska! Pozdrawiam i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace!!Wszystkie mi się podobają i ciężko by mi było wybrać najlepszą. Miałaś trudne zadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu dużo mówić ,jesteśmy zdolniachy a laleczka moje serce też podbiła,jest śliczna.
    Dzięki Agatko za zabawę i to podsumowanie .
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ładne prace dziewczynki zrobiły ,mimo , że kwiatek do łatwych nie należał
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Łiiii :D Wielkie dzięki za wyróżnienie :) Wszystkie prace są wyjątkowe i niezwykłe a dalia rzeczywiście łatwym kwiatem nie była. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zasłużyłaś sobie:) bo nie było łatwo :) Pozdrawiam

      Usuń