czwartek, 14 sierpnia 2014

Podziękowań czas

Witajcie Kochani :)

Na początek witam serdecznie nową obserwatorkę Magdę Wo. Rozgość się kochana i zostań jak długo zechcesz.

A teraz czas na podziękowania dla dwóch kochanych duszyczek, u których udało mi się wygrać candy.

Pierwsze wielkie "DZIĘKUJĘ" kieruję do Dorotki z bloga dorotamakota, u której wygrałam brzozową skorupkę (czytaj: korę). Dorotka  dorzuciła mi jeszcze niespodzianki w postaci pięknych kwiatowych papierków, piórek i słodkości (nie ma jej na zdjęciu, bo nie doczekała, została pożarta w tempie błyskawicznym).Dorotko jeszcze raz z całego serduch dziękuje.



Drugie 'DZIĘKUJĘ" posyłam do Magdy z boga wkacie-decoupage.blogspot., która podzieliła się ze mną swoimi szydełkowymi wytworkami. Dostałam przecudne etui i serwetkę. Madziu dziękuje ci bardzo, bardzo.


Na dzisiaj koniec z podziekowaniami
Pozdrawiam
witaminka

6 komentarzy: