wtorek, 21 listopada 2017

Zabawy z dziećmi - farby + kredki woskowe

Witajcie Kochani :)

Ostatnio moje dzieciaczki chciały 
rysować kredkami woskowymi,
ale żeby nie miały za łatwo
połączyłam rysowanie z malowaniem.

Podczas zajęć:

- ćwiczyliśmy motorykę małą,
- rozwijaliśmy koordynację wzrokowo - ruchową,
- poznawaliśmy nową technikę plastyczną,
- rozwijaliśmy wyobraźnię.

Przykładowe rysunki jakie powstały
(reszty nie zdążyłam ofocić, dzieci pozabierały do domu):







A Wy znacie jakieś fajne połączenia technik?

Pozdrawiam
witaminka

6 komentarzy:

  1. Super zabawa, ale te dwa pająki są genialne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super te prace dzieci- mnie się od razu kojarzy malowanie zimy pastą do zębów na czarnym tle :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam malowanie pastą, mam zaplanowane na zimę

      Usuń
  3. Piękne prace.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko! Ciekawe prace, Technika również Ciekawa - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam prace z dziećmi- są nad wyraz kreatywni ;)

    OdpowiedzUsuń