niedziela, 19 listopada 2017

Podziękowania

Witajcie Kochani :)

Kilka dni temu poprosiłam dobre duszyczki
o resztki włóczek, sznureczków, czy mulinek.

I jakież było moje zdziwienie gdy po powrocie z pracy 
zobaczyłam trzy wielkie paczuchy,
wypchane po brzegi przydasiami,
nie tylko włóczkami.

Kochane moje popłakałam się ze szczęścia,
wreszcie mam na czym pracować z dzieciaczkami
i nie martwic się czy mi wystarczy.

Dziewczynki jesteście ANIOŁAMI.

Bardzo bardzo bardzo DZIĘKUJĘ.

A teraz zobaczcie co dostałam i od kogo.
Wszystkie paczki przyszły tego samego dnia
(zmówiłyście się?).

Pierwsza otworzona paczucha przybyła od 
i po brzegi wypchana była włóczkami
w ilości wielkiej
(Marzenka ma inną definicję resztek i końcówek
niż ja hihihih):


Marzenko nie wiem jak Ci dziękować.
Kochana ściskam Cie mocno i pozdrawiam gorąco.

DZIĘKUJĘ

Kolejna paczka przyszła od 
która obdarowała mnie masa przydasi najróżniejszych,
nie tylko włóczkami.
Zobaczcie sami:



Aniu strasznie się wzruszyłam taka ilością
podarków,
mogę tylko powiedzieć 

DZIĘKUJĘ

DZIĘKUJĘ

DZIĘKUJĘ

I jeszcze mega paka od


Ula obdarowała moje dzieciaczki i mnie przy okazji
ogromną ilością papierowych ścineczków.
Wśród nich znalazłam tez naklejki, stempelki itp.


Uleńko bardzo dziękuję, dziękuję też Twojej córci, która 
też zachciała się podzielić z innymi dziećmi.
Aniołki moje bardzo Wam

DZIĘKUJĘ

Kochani jak widzicie istnieją jeszcze na tym świecie
anioły, kochane duszyczki,
które bezinteresownie dzielą się z innymi tym co posiadają.

Kochane Moje
jeszcze raz Wam bardzo bardzo

DZIĘKUJEMY.

Pozdrawiam
witaminka

4 komentarze:

  1. To nic wielkiego Agatko :) cieszę się, że mogłam troszkę pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod słowami Uli. Niech się dzieciaczki cieszą i rozwijają kreatywnie.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Pięknie zostałaś Obdarowana - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko jak zwykle cała przyjemność po mojej stronie. Niech służą dzieciom.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń