piątek, 1 maja 2015

Majowe wyzwanie kwiatowe

Witajcie Kochani :))

nadszedł nowy miesiąc 
więc czas na nową kwiatową inspirację

Wcześniej jednakże chcę podziękować wszystkim,
którzy bawią się razem ze mną.
Miło mi powitać nowych uczestników zabawy i
podziękować tym którzy nie opuścili ani jednego wyzwania.

A teraz inspiracja:
Mamy maj więc inspiracja na maj jest
KONWALIA MAJOWA



A teraz garść inspiracji z sieci:


Kochani pamiętajcie, że konwalia jest jedynie inspiracją dla waszych wytworków, nie musicie się nią inspirować w całości, a na przykład tylko kolorem, czy kształtem liści.

Cały regulamin znajdziecie TUTAJ.

Zapraszam do zabawy

Pozdrawiam

witaminka 







57 komentarzy:

  1. suuper właśnie mam zamiar zrobić siostrze kartkę imieninową z konwaliami bo to jej ulubione kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna bransoletka! A temat trudny hmm...
    Ja zapraszam na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, to dopiero dałaś kwiatka! Bardzo rzadko robię coś konwaliowego, ale mam nadzieję że i tym razem się uda;)
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wezmę udział, chociaż jeśli chodzi o temat konwalii to mam je tylko w ogródku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Kochana zazdroszczę Ci ogródka i własnych, prywatnych konwalii :)

      Usuń
  5. super kwiatek tym razem poprzedni był trudny no i fioletowy )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A konwalia jest łatwiejsza, bo mi się wydaje trudniejsza :)

      Usuń
  6. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :) Pomysł już mam, zostało zabrać się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana, a jak pomysł zrealizujesz to się szybko pochwal, już nie mogę się doczekać co to będzie :)

      Usuń
  7. moje ukochane!!!!!!!!!! Żonkilka mi się nie udało zdążyć:-(, może z konwaliami dam radę? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny kwiatuszek kocham konwalie a zwłaszcza ich zapach. Sie zobaczy , cos pewnie powstanie bo serwetek z konwaliami u mnie dostatek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu juz nie mogę się doczekać na Twojego wytworka i własnie sobie uświadomiłam że, też mam serwetkę z konwaliami :)

      Usuń
  9. Uwielbiam konwalie:) Zobaczymy, co z tego wyniknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię konwalijki, czekam na twoje dziełko :)

      Usuń
  10. Agatko piękne kwiaty wybrałaś na maj szkoda że w kwietniu nie dałam rady nic zrobić na twoją zabawę może teraz sie uda pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu trzymam kciuki za to żebyś zdążyła :)

      Usuń
    2. Agatko jestem mam nadzieję że zaakceptujesz moją pracę i będę mogła bawić się razem z wami pozdrawiam

      Usuń
    3. Oczywiście Kochana, że możesz sie bawić z nami, pudełeczko jest cudne :0

      Usuń
  11. Uwielbiam konwalie, a najbardziej ich zapach (szkoda, że zapachu nie można pokazać). Od tygodnia codziennie zaglądam i pilnuję jak mój konwaliowy dywan w moim miniaturowym ogródku kiełkuje i już zaczyna wychylać jeszcze zielonkawe dzwoneczki. A teraz tylko muszę się zastanowić - widelec, łyżeczka, czy może nóż tym razem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi może łyżka, da się może jakoś poskręcać, ponacinać, albo jeszcze jakoś uformować :) już się nie mogę doczekać co wymyślisz.

      Usuń
  12. o rany! Moje ukochane konwalijki!!! Musze coś spróbować stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jakiś pomysł wpadnie Ci do głowy, tylko sie pochwal szybko swoim dziełem :)

      Usuń
  13. wydawało mi się ,że pisałam komentarz:)konwalia ,dość trudny temat:)najlepiej jak by można oddać jej zapach:)))
    Agatko,a gdzie żaba?:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko żabon już jest, gdzieś się włóczył niedobry hihi

      Usuń
  14. Uwielbiam konwalie i ja coś wymyślę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!! Chyba uda mi się coś zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wstydem byłoby nie dołączyć, skoro konwalie to moje ukochane kwiaty, a w przydomowym ogródku od lat rosną ściągawki ;) Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć wolną chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko w końcu i mnie udało się coś zrobić na Twoją zabawę ,bo konwalie są moimi ulubionymi kwiatami więc musiały powstać koniecznie w maju .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba nie dołączę, bo jestem przywalona pracą. Ale piszę, żeby powiedzieć, że uwielbiam konwalie i chętnie popodglądam co tam inni wymyślili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za zaproszenie, postaram się coś konwaliowego wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się również zmobilizowałam do stworzenia konwaliowej pracy :) Jedne z ładniejszych kwiatów jakie można spotkać w ogrodach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne kwiatuszki, moja praca z konwaliami już się tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za zaproszenie, całkiem niespodziewanie wpadł mi do głowy pomysł, więc szybciutko go zrealizowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No to ścięłam po prostu te konwalie nożem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się i pracę już dodałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tego się spodziewałam po majowym wyzwaniu :) Obstawiałam jeszcze bez. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  26. Banerek zamieściłam , pracę dodałam a w kolejce nie stanęłam dobrze , że sprawdziłam ... wszystko na odwrót ... oczywiście biorę udział . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczka z konwaliami już wstawiona

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz biorę udział w kwiatowym wyzwaniu i mam nadzieję, że wszystkie punkty spełniłam. :)
    Nie miałam pomysłu co z tymi konwaliami wymyślić i dopiero niedawno mnie oświeciło. I zdążyłam przed końcem maja, na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana witaj w zabawie :) saszetka jest cudna, przynajmniej dla mnie :)

      Usuń
  29. Udało mi się w maju wstawić swoja pracę, zdarzyłam:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana, fajnie że zdążyłaś, buteleczka est super :)

      Usuń
  30. Znów na ostatnią chwilę, ale jednak się udało dołączyć do wyzwania. Piękne prace zrobiłyście dziewczyny :) Wszystkie pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konwalijki jak prawdziwe, fajnie że zdążyłaś :)

      Usuń
  31. Dosłownie na ostatnią chwilę ale jesteśmy :)
    Pozdrawiamy cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witajcie i bawcie się dobrze, jutro nowe wyzwanie zapraszam :)

      Usuń
  32. Udało się w ostatniej chwili
    Uwielbiam konwalie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze ja, ostatnim rzutem na taśmę. Może choć w jednym wzywaniu majowym mi się uda wziąć udział. Pozdrawiam wszystkich uczestników i organizatorkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś a nakarmiłaś żabkę, bo nie widzę linka do twojej pracy z konwaliami :)

      Usuń
  34. Udało się i jeszcze zdążyłam wrzucić żabce na jęzorek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń