niedziela, 1 marca 2015

Marcowe wyzwanie kwiatowe

Witajcie Kochani :))

bardzo wszystkim dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu kwiatowym. 
Naprawdę jestem zaskoczona, że tyle duszyczek dołączyło do zabawy.
DZIĘKUJĘ

Zanim napiszę jaki kwiatek będzie nas inspirował w marcu
kilka punktów regulaminu dla przypomnienia:

1. Do zabawy zapraszam wszystkich prowadzących aktywnie bloga
2. Bawimy się do końca marca
3. Do zabawy zgłaszamy jedną pracę 
4. Praca ma wyraźnie nawiązywać do kwiatka - inspiracji
(PRACA NIE MUSI PRZEDSTAWIAĆ DOKŁADNIE KWIATKA _ INSPIRACJI - MOŻECIE SIĘ INSPIROWAĆ JEGO KSZTAŁTEM, KOLOREM. ITD.)
5. Pracę dołączamy poprzez żabkę i zgłaszamy się w komentarzu.
6. Technika pracy dowolna.

Pełny regulamin znajdziecie TUTAJ

A teraz czas na najważniejsze,
a mianowicie marcową inspirację. 

Inspiracją na marzec są:

SZAFIRKI


I jeszcze garść inspiracji szafirkowych z internetu:



Bardzo serdecznie zapraszam do zabawy.

Już niedługo podsumowanie wyzwania lutowego.

Pozdrawiam 
witaminka

A tutaj jeszcze dodaje pracę szafirkową  Agaty Baran
(niestety żabka już jej nie połknęła).




89 komentarzy:

  1. O a tego kwitak sie nie spodziewałam !!Raczej mało popularny w rękodziele. Sie pomyśli , może się wymyśli. Póki co nie deklaruje swojego udziału , bo marzec mam ciut zajęty :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha widzisz Aniula zaskoczyłam Cię :) jak dasz radę Kochana to zapraszam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oj nikt nie mówił, że będzie lekko :) ale może jakiś anioł w niebiesiutkiej sukience przyleci, albo cóś. W każdym razie zapraszam.

      Usuń
    2. :))) już nie anioł a jajo ale udało się:)

      Usuń
  3. Agatko pięknego kwiatka wybrałaś na marzec jeśli czas pozwoli to może uda mi się coś zrobić i dołączyć do zabawy pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu jak znajdziesz chwilkę to wpadaj Kochana,czekamy na Ciebie :)

      Usuń
    2. Agatko dodałam mój pomysł na twoje kwiatowe wyzwanie czekam z niecierpliwością na twoją opinię czy mój tworek się nadaje pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Agatko na pewno coś wymyślę bo mi już żarówka świeci mam w swoim ogródku pełno szafirków oczywiście jeszcze nie kwitną i patrząc na Twój banerek mam już pomysł -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejciu Kochana jak ja Ci zazdroszczę szafirków w ogrodzie, w ogóle ogrodu :) Jak zrealizujesz pomysł to zapraszam serdecznie.

      Usuń
  5. hm ,skoro w lutym powiedziałam A to w marcu chyba trzeba powiedzieć B :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, szafirki juz u mnie w blogu byly, na samym, samym poczatku: http://www.mojeszydelkoweprzygody.blogspot.de/2013/02/wiosenne-kwiaty-rysunek.html
    Wiec bede musiala wymyslic cos innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana szafirków nigdy za wiele, może coś ci wpadnie do głowy szafirkowego.

      Usuń
  7. Tak myślałam, że będzie jakiś cebulowy:)) ale obstawiałam krokusa:) Póki co pomysłu nie mam, ale dzisiaj dopiero pierwszy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu może coś szafirkowaego wpadnie Ci do głowy, jest jeszcze trochę czasu. Zapraszam

      Usuń
  8. Ojej, szafirki to cudne kwiatuszki, ale jakże ciężki temat, przynajmniej dla mnie. Nie wiem czy tym razem dam radę, za dużo wszystkiego przed świętami, a temat niestety nie łatwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu nic się nie przejmuj, może w następnym miesiącu dołączysz. A jak coś szafirkowego jednak stworzysz to zapraszam :)

      Usuń
  9. Uwielbiam szafirki - kojarzą mi się z ogródkiem babci. Jeżeli zdążę, to chętnie dołaczę do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze słonecznikami sie nie wyrobiłam.... Wyrobię się z szafirkami?? To moje najukochańsze kwiatki od malutkiej dziewczynki, Uwielbiam szafirki!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana trzymam kciuki żebyś się wyrobiła, ja też uwielbiam szafirki :)

      Usuń
  11. głowy nie dam, że dam radę, ale cały miesiąc przede mną to kto wie co mi w ręce wpadnie albo do głowy przyjdzie. w końcu ze słonecznikiem dałam jednak radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę Kochana :) czekam na twój szafirkowy wytworek :)

      Usuń
  12. Dzięki za zaproszenie. Jak widać ze słonecznikami nie zdążyłam się wyrobić, ale będą, poza wyzwaniem, będą :) A szafirki toleruję jedynie w rabatce, przepraszam ... Ale kibicuję Wszystkim :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko spokojnie, może w kwietniu dołączysz, chociaż jeszcze nie wiem co będzie inspiracją. A słoneczniki chętnie pooglądam :)

      Usuń
    2. Bożenko spokojnie, może w kwietniu dołączysz, chociaż jeszcze nie wiem co będzie inspiracją. A słoneczniki chętnie pooglądam :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  13. mhh... szafirki. Trudna sprawa, chociaż śliczne kwiatki... podejmuję wyzwanie :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko wierzę w Ciebie i czekam na Twoje szafirkowe dzieło :)

      Usuń
  14. To ja banerek porywam, szafirki już mam tylko jeszcze muszę mieć na nie plan :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czekam niecierpliwie co też tam wymyśliłaś szafirkowego :)

      Usuń
  15. Uwielbiałam szafirki jak byłam mała, rosły na działce dziadka :) Postaram się coś zrobić, choć nie chcę nic obiecywać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak coś wymyślisz to zapraszam :) Buziaki

      Usuń
  16. Bardzo lubię szafirki i ich kolor. Postaram się i ja coś wymyśleć i dołączyć do wspólnej zabawy. Pozdrawiam Ciebie Agatko i wszystkie uczestniczki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alus czekamy na Ciebie, może coś szafirkowego Ci wpadnie do głowy. Pozdrawiam

      Usuń
  17. Super ze angażujesz się w takie projekty bo poświęcasz swój czas ,pomyąlę nad tym wyzwaniem....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak coś wymyślisz to zapraszam, będziemy podziwiać :)

      Usuń
  18. Dziękuję za zaproszenie ;) Będę śledzić na bieżąco kwiatkowe wyzwania ;) Może i na marzec zdążę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za zaproszenie, ale z szafirkami to mi jakoś nie po drodze...no ale w sumie na tym wyzwania polegają - zobaczymy co da się zrobić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana może w przyszłym miesiącu będzie ci po drodze, a jak coś szafirkowego wymyślisz to zapraszam.

      Usuń
  20. Witam, dziękuję za zaproszenie:) Zobaczę co da się zrobić, do końca marca jeszcze dużo czasu, może coś mi wpadnie do głowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś czekam na Ciebie, może coś szafirkowego Ci się zrobi :0

      Usuń
  21. Dziękuję za zaproszenie :D Fajny pomysł! Zaczynam myślec, co by tu stworzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak wymyślisz to koniecznie sie pochwal i nakarm żabulę :)

      Usuń
  22. Dzieki za zaproszenie do zabawy, już myślałam nad nia wcześniej, ale na razie nic nie przychodzi mi do głowy co by można było zrobić. Mam też teraz trochę pracy, ale jak coś wymyślę i zdążę to chętnie wezmę udział;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak zdążysz i coś Ci przyjdzie do głowy to zapraszam serdecznie

      Usuń
  23. Bardzo dziękuję za zaproszenie :) zobaczę co się da zrobić :) mam nadzieję że jeśli nie wyrobię się z czasem będzie mi wybaczone :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Kochana, jak nie zdążysz w marcu to może w kwietniu, w każdym razie jak coś wymyślisz to sie pochwal :)

      Usuń
  24. Witam Agatko:))hm,mówisz,że mam wziąć udział w Twoim wyzwaniu?szafirki uwielbiam,chociaż do haftu czy szydełka temat trudny,ale ..spoko,damy radę:))))do końca marca jeszcze trochę czasu jest,skończę malowanie kuchni to zabiorę się za coś z szafirkami:)))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam oczywiście, ale nie zmuszam, jak jakiś szafirkowy tworek powstanie to sie Kochana chwal :)

      Usuń
  25. Witam:) Dolinkowałam się, mam nadzieję, że mozna:) Pozdrawiam i liczę na ciekawe wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam:) Dorzuciłam swoje szafirki:) Jesli można dołączam do zabawy i czekam na kolejne ciekawe wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że można się z nami bawić, i nas więcej tym lepiej. Witaj w zabawie :)

      Usuń
  27. Agatko dziękuję Ci za zaproszenie,ale niestety nie dam rady wziąć udziału w zabawie.mam mnóstwo rzeczy do zrobienia a czasu coraz mniej.Święta już niedługo,a ja jestem w lesie.
    Za to chętnie pooglądam prace zgłoszone do zabawy;)
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic sie nie dzieje, może w kwietniu dołączysz do zabawy :) pozdrawiam

      Usuń
  28. Szafirki - rzeczywiście inspirujące, już mi w głowie świta pomysł na pracę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak zrealizujesz pomysł koniecznie sie pochwal :)

      Usuń
  29. Nie mogłam odżałować słoneczników, ale szafirki już dałam radę- super zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłam coś szafirkowego i z miłą chęcią dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli można to i ja się przyłączę, bo lubię i różne kwiatki, i różne kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że, można się dołączać, im nas więcej tym lepiej :)

      Usuń
  33. Agatko, bardzo Ci dziękuje za zaproszenie do zabawy. Podoba mi się i tematyka i kolorystyka więc nie wykluczone że coś stworzę. Mam tylko nadzieję że zdąże w terminie, Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuje za odwiedziny u mnie i zaproszenie do zabawy. Z miłą chęcią się przyłącze i pokażę co wymyśliłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne prace powstały dorzucam moja skromna karteczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie taka skromna ta praca, witaj w zabawie :)

      Usuń
  36. Udało się coś tam zrobić:) Żabka nakarmiona:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i ja. Stefek nakarmiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w zabawie, mój zabek nie ma imienia jeszcze, Stefek jest u Danusi :) Buziaki wielkie

      Usuń
    2. tylko, że ja zawsze go Stefkiem zwałam :) i tak już dla mnie zostanie :)

      Usuń
    3. To może być i Stefek :)

      Usuń
  38. Witaj Agatko! Dołączam i ja swoją produkcję do zabawy, bądź dla niej "łaskawa"! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. KOchana ja zawsze patrzę łaskawym okiem, a kartka jest przecudnie szafirkowa :)

      Usuń
  39. Witam! Dołączam do zabawy. Świetny pomysł. Mnie jak widać zainspirował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w zabawie, niedługo następna kwiatowa inspiracja :)

      Usuń
  40. I ja się wyrobiłam :) Praca już zgłoszona:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam nadzieję, że zaliczysz ;) Przynajmniej kolor się zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że zaliczam, wszak jest szafirkowo :)

      Usuń
  42. Chyba się wyrobiłam???!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyrobiłaś sie jak najbardziej :) witam ponowne

      Usuń