sobota, 1 sierpnia 2020

Podsumowanie czytelnicze lipca

Witajcie Kochani :)

Już połowa wakacji za nami,
czas wiec podsumować czytelniczo lipiec.

W wyzwaniu czytelniczym Czarnej Damy na lipiec królowały literki:

WCU

Oto moje lipcowe lektury:

Dirie Waris - Czarna kobieta, biały kraj


W - Waris
C - Czarna
U - usta

Wojciechowska Martyna - Zapiski (pod)różne


W- Wojciechowska
C -----------
U - usta

Baccalario Pierdomenico - Cyboria - przebudzenie Galena



W---------------
C - Cyboria
U - --------------

Williams Charles - Wojna w niebie



W- Williams
C -------------
U - usta

Kellerman Jonathan - Cicha wspólniczka



W------------
C - Cicha
U ----------

Lehane Denis - Wyspa skazańców



W---------------
C ----------------
U ---------------

Gerritsen Tess - Chirurg



W---------------
C - Chirurg
U --------------------

Farell Janet - Ognista wiedźma



W----------
C --------------
U ------------ 

Farell Janet - Zamek demona


 W----------
C --------------
U -ubranie

Klaudia Piotrowska - Madej, Agnieszka Zychowicz
Smart Hand Model -
diagnoza i terapia ręki u dziecka


W----------
C --------------
U - uśmiech

I to by było na tyle.
Pozdrawiam
Witaminka

3 komentarze:

  1. Pamiętam jakim odkryciem była dla mnie książka Lehana, taki całkowicie inny kryminał. Kilka lat później namówiłam mojego męża na pójście do kina na ten film z Lei Di Caprio - porażka, oboje prawie zasnęliśmy w fotelach kinowych.
    A ostatnia książka wydaje się bardzo ciekawa - zapisuję sobie tytuł.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś Lehan nie porwał, faktycznie kryminał trochę inny, ale ja lubię więcej akcji. Filmu nie oglądałam. Smart Handel Model polecam, sama korzystam w pracy i świetnie się sprawdza

      Usuń
  2. Imponujący zestaw książek, ta Tess Gerritsen ciągle przedemną chociaż wiele osób chwali. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń