środa, 1 lutego 2017

1 fotowyzwanie lutowe

Witajcie Kochani :)

Już mamy luty, ale ten czas leci :)

Czas na nowe wyzwania,
co byśmy się za bardzo nie nudziły :)

Temat pierwszy: KLUCZ
Temat drugi: WALENTYNKI
Temat trzeci: DOWOLNY KOLOR
 (tak żeby przeważał na zdjęciu)

Chyba nie za trudne wyzwania tym razem,
już się nie mogę doczekać waszych interpretacji.
Przesyłajcie zdjęcia do 15 lutego na adres:

witaminka24@interia.pl

A teraz podsumowanie poprzednich wyzwań:

W temacie śniegowo-lodowym
nie mogę wybrać jednego zdjęcia,
które podoba mi się najbardziej 
dlatego wybrałam trzy.

Pamiętacie nadesłanego przez Padodecor bałwanka,
o tego ze zdjęcia:


Bożenka nadesłała zdjęcie kandydatki na jego narzeczoną:


Urzekły mnie też nadesłane przez Marcina K. pingwinki 
(strasznie lubię pingwinki :))


I ta bajkowa zimowa sceneria od Padodecor:



W temacie kubeczkowym
zauroczył mnie kubeczek z ptaszkami,
którego zdjęcie przysłała Bożenka:


Jeśli chodzi o paski
spodobała mi się interpretacja Ali z Domu z Mozaikami:


Są tu paski w pionie i poziomie. Super.

Kochani zapraszam do zabawy
i przypominam, że możecie przysłać dowolną
ilość zdjęć na wszystkie lub wybrane tematy.

Pozdrawiam
witaminka

3 komentarze:

  1. ale super:)))dziękuję za wyróżnienie:)))))fajnie,że pokazałaś parę razem:))ale by się zgrała z walentynkami:))haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Dziękuję za zabawę, Wyróżnionym Gratuluję - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń