czwartek, 1 grudnia 2016

I fotowyzwanie grudniowe

Witajcie Kochani :)

Już mam grudzień i
coraz bliżej świeta.

Czas na kolejne tematy fotograficzne:

Temat 1. Świece, lampiony, latarenki
Temat 2. Na gałęzi
Temat 3. S jak ....

Mam nadzieję że, tematy sie Wam spodobają.

Kochani zdjęcia w ilości nieograniczonej ślijcie na adres:

witaminka24@interia.pl

do 15 grudnia

A teraz wyróżnienia, chociaż musze powiedzieć że, wszystkie fotki są świetne.
W temacie deszczowym  podoba mi się
deszcz u Basi Pawlak:


W temacie jesiennym strasznie podoba mi się skrzynkowy regał Bożenki Starzak:


Na literkę P urzekły mnie pierniczki, pięknie zdobione od Padodecor:


Kochani pozdrawiam serdecznie
witaminka

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie:)))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Regał skrzynkowy Bożenki wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Nowe tematy są Świetne, Trzeba zacząć już coś wymyślać :-) , Gratuluję Wszystkim Wyróżnionym, a Tobie Dziękuję za Zabawę - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. To będę polować aparatem na ptaki na gałęzi rzecz jasna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy anonimowi też mogą brać udział w wyzwaniu? nie prowadzę bloga nie mam facebooka, ani instagrama czy mogę przesłać zdjęcia? Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko oczywiście, że możesz brać udział, przeslij mi tylko zdjęcia i napisz jak chcesz żeby Cie podpisać. Zapraszam serdecznie, przypominam że ilość zdjeć zgłoszonych bez ograniczeń :)

      Usuń