poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Sierpniowe wyzwanie kwiatowe

Witajcie Kochani :)

bardzo mi miło, ze pomimo wakacji 
bierzecie udział w kwiatowych wyzwaniach.
Bardzo dziękuję, że się bawicie ze mną.
Wszystkie różane prace pokaże
już niedługo w podsumowaniu wyzwania.

Na sierpień wybrałam kwiatka,
który najbardziej kojarzy mi się z wakacjami
i Wam chyba też,
Nie będzie pewnie wielkiej niespodzianki :)

Inspiracja na sierpień jest:

SŁONECZNIK


A teraz jak zawsze kilka
internetowych inspiracji:




Kochani przypominam, że swoje prace możecie wrzucać 
żabce na pożarcie do końca miesiąca.
Do zabawy możecie zgłaszać dowolną liczbę prac,
ale powinie być one nowe przygotowane na wyzwanie.

Kochani pozdrawiam bardzo
bardzo gorąco

witaminka

PS. Kochani za wcześnie zamknęła się żabka, więc tutaj wrzucam prace,
które do żabki nie zdążyły:

Danuta Kielar




28 komentarzy:

  1. Na lipiec nie zdążyłam :'(, coś mi się ubzdurało, ze jeszcze tydzień mam.
    Widziałam cuda różane dziewczyn. Może na sierpień dam radę coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko banerek porwałam, ale w sierpniu u mnie strasznie ciasno więc nie obiecuje :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Agatko,że słonecznik już był :-) zaraz na samym początku w lutym 2015. Jak te czas zleciał niesamowicie .

      Usuń
    2. A wiem Aniu, ale nie mogłam sie powstrzymać :)

      Usuń
  3. Temat prawidziwie wakacyjny,więc coś pomyślę jak tylko ogarnę się po tym wakacyjnym leniuchowaniu .
    Pozdrawiam Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę, że to akurat słonecznik! uwielbiam słoneczniki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W trakcie jazdy po Polsce widziałam cudne pola słoneczników - właśnie mi przypomniałaś te wspaniałe widoki! Nie obiecuję, ale może mi się uda coś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawię się dalej:)
    Pozdrawiam, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słoneczniki. Nie brałam jeszcze udziału w Twojej kwiatowej zabawie, ale moze tym razem się skuszę. Banerek dodałam na swoim blogu i będę myśleć :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały temat. Banerek już wisi, a o pracy ze słonecznikiem muszę pomyśleć.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super temat. Pierwsza wreszcie coś dodałam na Twoje wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, to najbardziej sierpniowy kwiat. Nie wiem czy mi się uda, ale postaram się z nim zmierzyć.
    Pozdrawiam Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. kwiatek cudowny - jeden z moich ulubionych, wywołujących szczery uśmiech na twarzy - może spróbuję podjąć wyzwanie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się wyzwania kwiatowe, podoba mi się sierpniowy temat - słonecznik.
    Nieśmiało dołączyłam do zabawy z moimi pracami.
    A moje słoneczniki dopiero zaczynają rozkwitać (za późno posiane).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafiłam tu do ciebie przez przypadek i chętnie bym dołączyła do wyzwania sierpniowego ze swoimi słonecznikami...na pewno zostanę u Ciebie na blogu na dłużej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moje ulubione kwiaty !!!
    postaram się coś wymodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słoneczniki lubię, podobają mi się, ale żółty kolor nie jest moim faworytem. Na szczęście udało mi się wymyślić coś fajnego (tak myślę) i zgłaszam się do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam u Ciebie tydzień temu, ale w biegu i pewnie w godzinach Twojej pracy, więc nawet nie anonsowałam pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z czasem u mnie ostatni krucho, ale dałam radę, więc się zgłaszam. :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawie w ostatniej chwili zgłaszam Agatko moją skromną kartkę na twoje kwiatowe wyzwanie mam nadzieję,że żabka przełknie moje dziełko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. http://dorianowo.blogspot.com/2016/08/ada-i-pozamiatane-zabawy-na-sierpien.html
    Agatko, zniknęła żabka, więc tutaj jest link do mojego posta ze słonecznikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu praca już dołączona do posta oczywiście z linkiem zwrotnym:)

      Usuń
  20. Nie wiem czemu ale nie mogę dodać linka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zamkneła mi sie żabka nie wiem czemu, podaj mi po prostu linka do pracy a ja ją wstawię :)

      Usuń
    2. http://iglapisane.blogspot.com/2016/08/sonecznikowa-metamorfoza-mini-komodki.html
      Dzięki :)

      Usuń