piątek, 4 marca 2016

Podsumowanie kwiatowego wyzwania lutowego

Witajcie Kochani:)

w lutym kwiatową inspiracją był

KROKUS

Powstały 23 przepiękne prace.
Kochani bardzo Wam dziękuję za udział w wyzwaniu
i zapraszam wszystkich chętnych do wspólnej zabawy.

A teraz kolazyki
(jeśli ktoś nie znajdzie swojej pracy w kolażach
dajcie szybciutko znać)







Prawda że śliczne wytworki:)

Kochani jeszcze mam zakładkę od Joanny,
która gdzieś mi uciekła i nie znalazła się na kolazyku:



Kochani a tu sczeszcz pokaże mydełko z krokusikiem
autorstwa Mamma Mai,
mydełko było zrobione na wyzwanie, ale autorka zapomniała nim nakarmić żabonka:)




A teraz praca w której się zakochałam
od pierwszego wejrzenia hihi


Koszyczek (torebeczka) autorstwa Edyty - Sylwii.

Kochana oto banerek dla Ciebie:


Kochani zapraszam do trwajacego wyzwania kwiatowego z

TULIPANEM

Zapraszam 
witaminka

13 komentarzy:

  1. Przepiękne prace, ale w krokusowo koszyczku też się "zakochałam". Super dekoracja. Gratuluję dla autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka!!! Kochana dziękuję Ci za to wyróżnienie z całego serca. Jak tylko dopadnę laptopa zaraz zainstaluje banerek u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak dużo pięknych prac powstało i ile krokusów nam zakwitło. Wszystkie prace świetne, Tobie Agatko dziękuję za zabawe i piekne podsumowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace ,każda inna wyjątkowa.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace, takie kolorowe i optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie szukaj, Gapa ze mnie nie dałM linka.http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com/2016/02/krokus.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już dołączyłam Twoje mydełko do podsumowania

      Usuń
  7. Piękne prace :-) Koszyk faktycznie śliczny! Nieśmiało powiem, że swojej zakładki nie znalazłam wśród wszystkich prac. Pozdrawiam serdecznie i gratuluję autorce wiosennego koszyka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko faktycznie, gdzieś mi uciekła, już dodałam do podsumowania. Pozdrawiam

      Usuń
  8. ;-) tak to ja-zapominalska ;-) Z tulipanami postaram się bardziej

    OdpowiedzUsuń