poniedziałek, 18 stycznia 2016

2 fotowyzwanie styczniowe i podsumowanie pierwszego

Witajcie Kochani :)

Minęło 2 tygodnie i nadszedł czas
na podanie tematów następnego fotowyzwania.
Jak zwykle tematy są trzy:

Zima

Niebiesko

Na rozgrzanie 
(tzw. rozgrzewajki)

Kochani mam nadzieję, że podejmiecie wyzwanie. 
Regulamin zabawy znajdziecie

A tutaj banerek:



Pamiętajcie, że możecie przysłać tyle fotek na ile macie ochotę
(a im więcej tym lepiej hihi).


A teraz podsumowanie pierwszego fotowyzwania.
W wyzwaniu wzięło udział 6 osób + ja,
bardzo bardzo dziękuję że bawiliście się ze mną.
I mam nadzieję, że będziecie się bawić ze mną dalej.
Zapraszam do zabawy wszystkich, którzy lubię sobie pofocić,
im nas więcej tym lepiej.

A tutaj wyróżnione foteczki
po jednej z każdej kategorii tematycznej:

Mróż:

i jego cudny sopelek


Biały:



Początek:




Kochani wszystkim gratuluję,
naprawdę zdjęcia są bardzo fajne.

Czekam na Wasze fotki
na nowe tematy.
Przysyłajcie je na adres:

witaminka24@interia.pl

Pozdrawiam
witaminka


11 komentarzy:

  1. Na pewno zgłoszę swoje fotki:)
    OOO i widzę, że wygrały te fotki, które ja sama uznałam za najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czekam cierpliwie, co do wyboru fotek starałam sie być obiektywna :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. ooo i moja fotka wyróżniona Już myślę nad k0olejnymi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli się nie spóźniłam :-) biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wytypowałam te zdjęcia i jeszcze zmrożone listki.No i nabrałam chęci -wysyłam zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę nie wyrobiłam sie niestety Agatko Kochana, wybacz ale ostatnio mam dużo problemów i pamięć mnie zwodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie.
    Wysłałem już kolejne zdjęcia na drugie foto-wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo i jedno z tych zdjęć które mnie zachwycilo ma wyróżnienie. Ale super. A ogólnie wszystkie fotki są świetne. I gratuluję wszystkim

    OdpowiedzUsuń